18.12.2023

מופע הבכורה "באלה הידיים" של להקת המחול "הורה ירושלים"

מופע הבכורה "באלה הידיים" של להקת המחול "הורה ירושלים". יום ה', 28.12.23 בבית העם 

הלהקה הבוגרת של "הורה ירושלים" יוצאת במופע מחול חדש בשם "באלה הידיים". המופע, שעבר עיבוד והתאמות לרוח התקופה, מורכב מ-16 רקדני הלהקה, רבים מהם חיילים בסדיר ובמילואים. 

המופע מדבר את רוח התקופה, את הלב המדמם ואת האתוס של החברה הישראלית. המופע משלב ריקודים בסגנון מודרני לצד ריקודי פולקלור ישראלי, המחזיקים את הכאב והשמחה בדינמיקה מיוחדת של מציאות ותקווה. את המופע ילווה נגן אקורדיון בפס קול מיוחד של צלילי הארץ.   

להקת המחול הורה ירושלים
קרדיט צילום: אפרת מזור

מופע הבכורה של "באלה הידיים" יתקיים ביום חמישי, 28.12.23, בבית העם בירושלים, בשעה 20:30. המופע פתוח לקהל הרחב ללא עלות, אך המשתתפים יכולים לתרום לפעילות ש"הורה ירושלים" מקיימת וקיימה בהתנדבות לטובת המפונים וכוחות הביטחון. המופע מתאים לקהל צופים מגוון בכל הגילאים שרוצה להתחבר לשעה של החזקת ידיים, קירוב לבבות וישראליות על שלל גווניה. 

ניהול אמנותי: דניאל דראי ולירון אזולאי
נגן אקורדיון: מתן מזרחי
להזמנת כרטיסים > לחצו כאן
----
להקות הורה ירושלים הן הלהקות הייצוגיות של העיר ירושלים הפועלות במסגרת עמותת הורה ירושלים –תאגיד עירוני למחול וזמר. הלהקות משמרות, מציגות ויוצרות, זה העשור השישי, את מורשת הפולקלור הישראלית במחול. במופעיהן מציגות הלהקות פולקלור ישראלי, פולקלור עולמי, מחול אתני ומחול עכשווי. רפרטואר הלהקות, העיבודים המוסיקליים הייחודיים והתלבושות המרהיבות אשר נוצרו לאורך 60 שנות פעילותן על ידי טובי הכוראוגרפים, המוסיקאים ומעצבי התלבושות מייצרות מיצג מרהיב של ישראל היפה הצבעונית והתוססת על שלל עדותיה וטעמיה. הלהקות מייצגות את הבירה ואת המדינה באירועים ממלכתיים ברחבי הארץ ובעולם והן מקור לגאווה לאומית. הלהקה הבוגרת של "הורה ירושלים" זכתה בפרסים בתחרויות בינלאומיות. היא מורכבת מבוגרי הלהקות הייצוגיות לדורותיהם, והיום מבצעת את מיטב הרפרטואר של הורה ירושלים. הלהקה משמרת ומקדמת את המחול הישראלי, ובמקביל מייצרת רפרטואר חדש ועכשווי על ידי טובי הכוריאוגרפים.


אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג או ברשתות החברתיות.

לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - עקבו אחרינו בפייסבוק


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן