1.8.2023

חלום ליל קיץ - במלון פסטורל שבגליל העליון

חלום ליל קיץ - במלון פסטורל שבגליל העליון
סדנאות קצב, צופים, כלי הקשה, קומזיץ, מסיבת רחוב לילית
חבילת אירוח בשעות פחות שגרתיות, בשני מחזורים, 
בין התאריכים 17-20/8/23 ו-24-27/8/23

מלון פסטורל כפר בלום השוכן בלב עמק החולה שבגליל העליון, משמש בעשורים האחרונים כמקום מפגש למשפחות חובבות מוזיקה, תרבות, טיולים וטבע. כחלק מאירועי התרבות המוזיקליים שמגיש המלון במהלך השנה לקהלים מגוונים, מוקדש גם אוגוסט הקרוב לאירוח משפחתי שמרכזו אירועי  תוכן מוזיקליים קצביים המתאימים לגדולים ולקטנים.

בלב מרחב טבעי 1 מלון פסטורל צילום סטודיו גולן(2) (1)
בלב מרחב טבעי - מלון פסטורל צילום: סטודיו גולן

בחודש אוגוסט הקרוב יגיש פסטורל את חבילת "חלום ליל קיץ" - הכוללת שלל פעילויות ואטרקציות לכל המשפחה שחלקן מתקיימות בשעות לא שגרתיות: קומזיץ של פעם בסגנון "סובב לו סובב הפינג'אן" והליכה לאור ירח לאורך הנחל, תצפית מודרכת על שמי הלילה דרך עדשת טלסקופ מקצועי, סדנת תופים וכלי הקשה 'הקול תוף', סדנת קצב הסמבה הברזילאי, סדנאות יצירה, משחקי חשיבה, מסיבת רחוב לילית ובה הפעלות קרקס צבעוניות עם להטוטנות, עמדות שיווי משקל, בועות סבון ומופע קרקס מבדר וייחודי המתאים לכל המשפחה. בנוסף, מדריך טיולים מוסמך ייתן את ההמלצות הכי טובות לטייל באזורים נסתרים וקסומים בגליל העליון.

חבילת חלום ליל קיץ - בשני מחזורים, בין התאריכים 17-20/8/23 ו-24-27/8/23
חמישי (17/8, 24/8)

סדנאות תיפוף במלון פסטורל. צלם: אלכס גריינר
סדנאות תיפוף במלון פסטורל. צלם: אלכס גריינר

קבלת פנים חגיגית וצבעונית

'הקול תוף' - חוויה קצבית וסוחפת בה כולם משתלבים בקסם המקצב של התופים האפריקאים, מתנסים בכלי הקשה, בתיפוף על הגוף ומתמסרים למוזיקה ולריקודים
סובב לו סובב הפינג'אן - עם צאת הכוכבים ולקול מקהלת חיות הלילה נצא להליכה קלה, מצוידים בעששיות. לאורן ולאור הירח, נתוודע לנחל ולטבע הלילי, נשמע סיפורים ונקנח ב'קומזיץ של פעם' עם מדורה, מרשמלו ותה צמחים

שישי (18/8, 25/8)
קח מקל קח תרמיל - מפגש התייעצות עם מדריך טיולים מוסמך המכיר את מסלולי הטיול הסמוכים, את פינות החמד הסודיות (והמומלצות) שרק מקומיים מכירים ואת שפע האטרקציות שבגליל העליון ובגולן
'הכל אני יכול בחופש הגדול' - צוף יוצא לטיול נעים לים ובדרך הוא נתקל בכל מיני בעיות משעשות. איך לעבור מעבר חצייה בבטחה? איזה כובע כדאי לקחת לים ואיזה נעליים יתאימו אם בכלל? מופע פעיל, משעשע וקליל עם איתי ערבה, היוצא עם הילדים למסע דרך סמלי הקיץ הישראלי האהוב והלוהט
בקצב הסמבה - חוויה ספורטיבית מלאת שמחה, קצב, מוזיקה ואקרובטיקה. מוכנים להצטרף למעגל ולהיסחף לצלילי הקצב הברזילאי?
'בין כוכבים' - דרך עדשת הטלסקופ נערוך תצפית מודרכת שבה נתבונן בשמי הלילה ונשמע עובדות מרתקות על הגלקסיה והכוכבים. הורים וילדים - פשוט אסור לפספס!

שבת (19/8, 26/8)
אריח של קיץ - חשק ויצירתיות הם כל מה שנדרש כדי להשתתף בסדנת יצירה מיוחדת המיועדת לכל המשפחה, בה נכין יחד אריח מעוצב. ניצוק גבס לתבנית מיוחדת ונקשט באבנים צבעוניות, גולות, צדפים וחול צבעוני. 
'משחק חופשי' - פעילות חווייתית העוסקת במשחקי חשיבה, פעולה ומוטוריקה לצד משחקי צוות ודמיון היוצרים חוויה ערכית, מקורית ומהנה במיוחד והכי חשוב - יכולת חשיבה מחוץ לקופסה!
מסיבת רחוב לילית - הפעלות קרקס צבעוניות ואקטיביות של המשתתפים בשלל כלי הקרקס: להטוטנות, עמדות שיווי משקל, בועות סבון ועוד. לסיום - מופע קרקס מבדר וייחודי המתאים לכל המשפחה.

(*) בתוכנית עשויים לחול שינויים

קומזיץ כמו פעם אל תוך הלילה בפסטורל- צילום: פסטורל
קומזיץ כמו פעם אל תוך הלילה בפסטורל- צילום: פסטורל

באווירה פסטורלית רגועה, מוקפים בטבע, מדשאות רחבות ידיים, עצים ופרחים, מלון פסטורל מציע לאורחיו בנוסף ל-193 הסוויטות והחדרים המעוצבים בסגנון טוסקני, גם חווית טיפול בספא בו ניתן ליהנות משפע מתקנים ייחודיים ומעשרות טיפולי גוף וקוסמטיקה וכן ממסעדה המגישה ארוחות שהן תאווה לעיניים ולחיך, קמפוס כנסים ואירועים מפואר ומבחר של עשרות של אטרקציות בקרבת מקום.

17-20/8/23 או 24-27/8/23 חבילת חלום ליל קיץ, עלות לחדר משפחתי החל מ-1,700 ₪ ללילה לזוג, על בסיס לינה וארוחת בוקר. האירוח למינ' 3 לילות.

פרטים נוספים באתר המלון https://www.kfarblum-hotel.co.il/
ובטלפון להזמנות  04-6836611

אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג או ברשתות החברתיות.

לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - עקבו אחרינו בפייסבוק


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן