19.3.2020

שקיות נייר – עיצוב


עסקים רבים כיום מחפשים דרכים חדשות ויצירתיות לפרסם ולשווק את עצמם ואת מוצריהם, אחת הדרכים היצירתיות ביותר לייצר תנועה לעסק, ולשווק את העסק, היא פרסום על גבי מוצרי אריזה שונים – אריזות קרטון, עטיפות ואפילו שקיות נייר או פלסטיק.


שקיות נייר וקניות



עסקים רבים משקיעים בעיצוב שקיות נייר עבור העסק, עם עיצוב ייחודי ומרענן אשר נועד למשוך את עיניהם של לקוחות פוטנציאליים, ולהוות אלמנט פרסומי נוסף וחשוב עבור העסק. אנשי פרסום ושיווק רבים ממליצים על שקיות נייר מעוצבות, עם לוגו ועיצוב המתאים לרוח העסק, כאמצעי שיווק נהדר, שכן מי עדיף לפרסם את העסק מאשר לקוחותיו המרוצים? שקיות נייר, אותן השקיות שלעתים אף אחד לא ממש מתייחס אליהן ברצינות, הן אלה אשר לעתים עושות את ההבדל וגורמות ללקוח פוטנציאלי נוסף לפנות לעסק. שקיות נייר, מעוצבות בקפידה, אשר בתוכן נמצא המוצר הנחשק אשר יהיה נחשק עוד יותר אם אותה השקית תהיה שקית אטרקטיבית ומעניינת.

שקית נייר מעוצבת, או כל סוג של אריזה, היא למעשה המפגש הראשוני בדרך כלל של הצרכן עם אותו העסק, לפסיכולוגיה של הצרכנות יש משמעות רבה ועל כך נכתב ופורסם רבות. חברות גדולות וקטנות משקיעות כסף ותכנון יסודי בנושא עיצוב שקיות נייר על מנת להביא לצרכן את המוצר המוגמר הטוב ביותר.

לא רק הדפוס על השקית קובע אם השקית או אותה האריזה תמשוך את עין הצרכנים. באופן לא מפתיע, שקיות קרטון אשר מעוצבות בצורה פרקטית עבור המוצר הנמכר בעסק מעלות את ערך המוצר בעיני הלקוח, ובעיני לקוחות פוטנציאלים נוספים. אם עיצוב שקיות קרטון אלו לא יכלול אלמנטים מתחום הנדסת האנוש שתותאם לצרכנים אזי מהר מאוד המוצר יאבד מערכו. הכוונה היא כי האריזה צריכה להתאים בגודלה למבנה המוצר וכולי.


יש אנשים שמכורים לאריזה יפה. לעתים אנחנו מתעכבים ומתעקשים, שיעצבו לנו עטיפה יפה למתנה. כבעל עסק שמאמין במוצריו, ומאמין שהוא מוכר את המוצר האיכותי ביותר, מן הראוי שתשקיע לא פחות בעיצוב האריזה. האריזה מוכרת בהרבה מקרים את המוצר אף יותר מאשר המוצר. נשמע לא ברור?! בחן את עצמך! כמה פעמים יצא לך להתמקד במוצר שאריזתו לכדה את מבטך?! התשובה היא בוודאי יותר מפעם אחת. עיצוב אריזות הוא לפעמים מניע לקנות את המוצר. בכלל אם צרכן רוצה להשקיע במתנה לכל כיס, הוא יוכל להתפאר באריזה יוקרתית שתעניק למתנה את היוקרה ובכך יוכל להרשים את יקיריו.


לחצו כאן ותמצאו הנחות ומבצעים על מגוון הופעות והצגות

אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג או ברשתות החברתיות.

לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - עקבו אחרינו בפייסבוק


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן