14.11.2018

בורדל טוטאל – קברט קרקסי סאטירי בתיאטרון הקאמרי

חדשות ברדיו: פעולה סודית ברצועת עזה. מעל 400 רקטות מוטסות לשטח ישראל ביממה אחת. כיפת ברזל חוגגת. חיל האוויר מפגיז. הפסקת אש. שר הביטחון מתפטר, כי לא היינו מספיק קשוחים. נראה כאילו הכל לקוח מ"הפסקת אש" – מופע הקרקס הסאטירי וחסר המעצורים של בורדל טוטאל. המופע נרקח בשנינות ואסתטיקה תיאטרונית נפלאה. בועט בחן קסום בכל מה שקורה לנו ומסביבנו. הצגת השנה – פרס תאטרון הפרינג'. 

צילומים: סטודיו גאיה סדון
קבוצת יוצרים ושחקנים רבי כישרון ואומץ לב. אם זה לא היה כל כך עצוב, הייתי צוחק כמו מטורף. 

קבוצת התיאטרון של "קברט טוטאל" פועלת כבר 7 שנים ומציעה מגוון מופעים, ביניהם "בורדל טוטאל". ב"הפסקת אש", להקת השחקנים והאקרובטים הולכת עד הסוף עם תוכן נפיץ ואקטואלי, המטופל באומץ רב ללא פשרות וללא רחמים. קבוצת המוכשרים אינה חוסכת במסרים פוליטיים וחברתיים נוקבים, לא דופקת חשבון ולא עושה הנחות לאף אחד. ימנים ושמאלנים, נשים, גברים ומה שביניהם. אפילו מירי רגב עצמה, לה מחכים מתחילת המופע, מגיעה בסוף של דבר למונולוג סיום חצוף במיוחד. ספק אם המופע הזה יקבל תקציב ממשרד התרבות. זה לא שהוא לא מגיע לפריפריה, זה השוליים המטורפים שבהם הוא מתרחש. יש לכם עדיין ספק בכך שמדובר במופע הכי נועז ונשכני בעיר? חכו לשואה-שועון. 

בערב הפתיחה המחודשת של 'מועדון התיאטרון' שנשרף, הכין המנחה הפתעה למנהלת החדשה. היא בקשה מופע בידור קליל, שישלח את הקהל הביתה מרוצה ומדושן עונג, אבל לשחקנים נמאס שעושים מהם קרקס...
זהו מופע יחידי מסוגו בארץ, המנצל את אמנויות הקרקס ככלי ביטוי להעברת מסרים. קברט בלי צנזורה, שנותן פרספקטיבה חדשה ומרעננת על המצב בארץ שמתקיימת בשוליים הצרים שבין הפסקת אש למלחמה...




ששששש... מתחילים
זה מתחיל ברגע שאתם נכנסים לאולם הקסום, המעוצב כקברט אירופאי מסורתי, עם מסך קטיפה אדום ועיטורי זהב. בכל פינה פנויה תלויים אביזרי קרקס למכביר ובשולי האולם, פינת איפור ססגונית. מנהלת הבורדל יפה אטיאס (מורן ארביב המשחקת דברנית אינסופית) מקבלת את פניכם באופן אישי וווקס (רפאל ויטיס המשחק אקרובט אילם) מוביל אתכם למקומכם. ותוך כדי זה, הם מטפלים באינספור הבעיות של הרגע האחרון, רגע לפני שההצגה מתחילה. ככה זה בקרקס המטורף. אווירה תזזיתית.

הטקסטים שנונים וחדים. מצחיקים ודוקרניים. התלבושות עשירות ומהממות. התאורה קסומה לגמרי. והשחקנים, אמני קרקס מדהימים בתחומי הג'גלינג, אקרובטיקה, ליצנות, בסקולה ועוד, עם יכולת משחק ושירה. עלילה מטורפת שמתרחשת על הבמה, בכל רחבי האולם ומעל לראש. פשוט חגיגה תיאטרלית צרופה.



כתיבה ובימוי: נועה מורדוביץ', טלי רגב, רועי אסף
משתתפים: רועי אסף, מורן ארביב, רפי ויטיס, יפעת כהן,קרן אלנקווה/יסמין וויס, שי גלאור
עיצוב חלל: זוהר שואף ושקד שרויט
תלבושות: יסמין וולק | עיצוב תאורה: שחר ורכזון
מוזיקה מקורית והפקה: עומר הרשמן



אם אתם מחפשים מופע רגוע שישכיח לכם את הצרות, אל תבואו.  זה מופע לאלה שמוכנים לפסוע גם בשוליים. שאוהבים את המדינה והעם, אבל מוכנים לשמוע שלא הכל נפלא כאן. אפילו הבורדל מתמסד. בחודש הקודם הוא עבר מאולם מועדון הבארבי לאולם התיאטרון הקאמרי.

18 בדצמבר 2018 בשעה 21:00

כרטיסים באתר: www.bordeltotal.co.il
ובקופות תיאטרון הקאמרי : 1700-707-990 www.cameri.co.il

בבקשה, אל תחמיצו את זה. זה מופע נפלא ומעורר מחשבות.

שלכם, יורם בר-סלע
.





לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - צרפו את "תרבות אנד דה סיטי" לחברים שלכם-
בפייסבוק - facebook.com/Tarbut.and.the.City
גוגל פלוס plus.google.com/Tarbut.and.the.City

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן