1.6.2014

דניאל אורן – המנהל המוסיקלי הבא של האופרה הישראלית

בדרך כלל, מתמקד בלוג "תרבות אנד דה סיטי" באירועים של תרבות, אמנות ועיצוב, אבל הפעם, החדשה חשובה ומשמעותית: הועד המנהל של האופרה הישראלית אישר את מינויו של דניאל אורן, שיחל את תפקידו כמנהל המוסיקלי של האופרה הישראלית בראשית  עונת 2015-2014 . בעונה זו, חוגגת האופרה הישראלית 30 שנה להיווסדה.
מנכ"ל האופרה הישראלית חנה מוניץ אומרת: "אני מאוד שמחה שהנהלת האופרה בחרה בדניאל אורן כמנהל המוסיקלי. העבודה עם דניאל אורן היא תמיד מאתגרת ומרתקת גם יחד ומביאה לתוצאות אמנותיות ברמות הגבוהות ביותר. אין לי ספק שבחירתו של דניאל אורן כמנהל המוסיקלי של האופרה שלנו היא  בחירה מצוינת שתחזק את הפן המוסיקלי באופרה שלנו".


במסגרת תפקידו כמנהל המוסיקלי של האופרה הישראלית ינצח דניאל אורן מדי שנה על שתי הפקות באופרה הישראלית וכן על מספר קונצרטים עם תזמורת האופרה – התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון.
בעונה הקרובה, ינצח דניאל אורן על הפקה חדשה של נבוקו מאת ורדי ועל הפקה חדשה של טוסקה למרגלות המצדה.

קריירה מוסיקאלית חובקת עולם
דניאל אורן מנצח בקביעות בבתי האופרה המובילים בעולם כולו ביניהם האופרה הלאומית הצרפתית בפריס, הארנה בוורונה, האופרה המלכותית קובנט גרדן בלונדון, וכן על בתי אופרה בסין ובאיטליה.
הוא ניצח על הפקות רבות באופרה הישראלית כולל ההפקה הנפלאה של לה בוהם בחודש שעבר.  כמו כן הוא מנצח בקביעות על הפקות האופרה למרגלות המצדה, ובמסגרת זו, ינצח על ההפקה החדשה של לה טרוויאטה למרגלות המצדה.

שלכם, יורם בר-סלע

נשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג או ברשתות החברתיות.

לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - צרפו את "תרבות אנד דה סיטי" לחברים שלכם-
בפייסבוק - facebook.com/Tarbut.and.the.City
גוגל פלוס plus.google.com/Tarbut.and.the.City

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן