10.3.2014

פסטיבל הג'גלינג ה-21 בסחנה 16-20 באפריל 2014

ההצלחה מדברת בעד עצמה. זו השנה ה-21 שפסטיבל הג'לינג בסחנה, הנערך בחוה"מ פסח, מושך אליו מאות משפחות של אוהבי ג'גלינג. מקצוענים, חובבים... וסתם אנשים נחמדים שאוהבים לספוג את האווירה הקסומה של מאהל הג'גלרים הקרקסי, המתנחל על גדת פארק הסחנה בעמק המעיינות. הפסטיבל מאורגן ע"י צוות מתנדבים ענק המנהל את הכנס במקצוענות ולב רחב. התוצאה: 5 ימים קסומים, במחיר שאין כמוהו. אליפות הארץ במקצועות הג'גלינג השונים, סדנאות אמן, שעות רבות של תרגול, מופעים יוצאים מהכלל, ואווירה של קרקס נודד שנטה ללון בסחנה. וכמו בשנים הקודמות, גולת הכותרת של הפסטיבל הוא המופע הבינלאומי המייצג את "חוד החנית" של עולם הג'גלינג. מופעי ג'גלינג מיוחדים שיוצריהם זכו בפרסים בתחרויות הג'גלינג המובילות בעולם:

Michel Davis
ג'גלר מקורי מאד המשלב את חוש ההומור השנון שלו במופעים שהציג בפני 3 מנשיאי ארה"ב רונאלד רייגן, ג'ורג' בוש וביל קלינטון.  הוא כיכב ב 3 הופעות בברודווי, ביניהן "Sugar Babies" לצד מיקי רוני ואן מילר. הוא הופיע עם מופע היחיד שלו בתיאטראות מלונדון עד סאן פרנסיסקו. וביניהן, הופיע בקרקסים, מועדוני לילה, תכניות טלוויזיה ומופעי סלון. תחום מומחיות נוסף שלו הוא מופעי קידום מכירות עבור חברות ותאגידים, כשהוא מתאים את תכני המופע לבניה וקידום המותג.


Kyle Johnson
מה עוד אפשר לעשות עם כדור אחד, שניים או שלושה? קייל ג'ונסון, צעיר קליפורני שנדבק בדיבוק הג'גלינג בגיל 14, מוכיח שהגבול הוא רק הדימיון. הוא "תושב קבוע" ברשימת 40 הג'גלרים המבוקשים בעולם, וזכה פעמיים בתואר הג'גלר בעל ההשראה הרבה ביותר על עולם הג'גלינג. חייבים לראות די להאמין... וליהנות מהאסתטיקה הייחודית שהוא יוצר במופע.


Miguel Gigosos Ronda
בזריזות חתולית של נינג'ה, משאיר מיגל גיגוסוס רונדה את הצופים אפופים בערפל של תדהמה ומבוכה. הם לא מאמינים למראה עיניהם, כאשר כלי הג'גלינג נשמעים לו במדוייק וללא היסוס.


Samuel Youda
אמן קלאבס יוצא דופן. לא תאמינו למראה עיניכם.



Guillaume Martinet & Eric Longequel
אלה נציגי הקרקס העכשיווי. המופע שלהם מפתיע ומרגש בהמצאתיות מדהימה.



Roxana Küwen
לא יאומן מה רוקסנה יוצרת עם 2 ידיים, שתי רגליים ו-5 כדורים. שילובים מקסימים של כדורים ואברי גוף שיוצרים תמונות אסתטיות עם סדר מיוחד משלהן. היא בוגרת בית הספר ACaPA לקרקס ואמנויות הבמה בהולנד, ומביאה את אמנות הג'גלינג לשיאים חדשים.



Guillaume Karpowicz
גיום קרבוביץ מצרפת, הוא אמן דיאבולו מהטובים בעולם. למד שנתיים בביה"ס לקרקס בבורדו, והיום לומד באוניברסיטה למחול וקרקס בשבדיה. מדהים לראות איך הדיאבולו נשמע לו ומחולל באוויר אילו בוטל כח המשיכה. 
בין אם אתם מקצוענים או חובבי ג'גלינג, או שסתם בא לכם בילוי קסום עם הילדים, פסטיבל הג'גלינג הוא אטרקציה ייחודית ובתקציב השווה לכל נפש.



מחירים והרשמה – באתר הפסטיבל: http://ijc.co.il/Convention/ijc21/he/2%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D/

שלכם, יורם בר-סלע


נשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג או ברשתות החברתיות.

לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - צרפו את "תרבות אנד דה סיטי" לחברים שלכם-

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן