8.7.2012

פסטיבל מסעדות גורמה של שף תאכל 2012

אתרי המסעדות מתחרים ביניהם על תשומת הלב של הגולשים והסועדים ועל החלום השיווקי שלהם: להיות האסוציאציה הראשונה במוחנו, כשאנחנו רוצים לאכול. לא מזמן חגגנו את שבוע גורמה ה-17 של מעריב ואתר REST, והשבוע חוגגים כבר את פסטיבל "שף תאכל" ה-14, עם היצע מכובד של מסעדות. ובינתיים, כולם נהנים. אנחנו יכולים לצאת וליהנות מארוחות שף מגוונות במחיר סביר וידוע מראש. בעלי המסעדות נהנים מהעלייה במחזור ההזמנות בימי הפסטיבל, ואתרי האוכל ויזמי הפסטיבל, נהנים מהחשיפה התקשורתית המוגברת ומהיותם מזוהים עם אוכל טוב ודאגה לקהל אוהבי המסעדות.




בין התאריכים 8-19 ביולי 2012, אתם יכולים לאכול בכל אחת מהמסעדות המשתתפות במבצע (מפורטות בהמשך הכתבה), ארוחת 3 מנות (ראשונה, עיקרית ומנת קינוח) במחיר קבוע של 84 שקלים. היזהרו, המשקאות אינם נכללים במחיר. אתם לא חייבים להישאר צמאים ולא חייבים להביא שתיה מהבית. רק היו מודעים לכך.

אם ממילא התכוונתם לצאת לסעוד, אתם יכולים לבחור מתוך הרשימה שלמטה. ואם לא התכוונתם כי זה יקר מדי, הנה ההזדמנות שלכם לאכול באחת המסעדות שבמבצע.

ובינתיים, אל תקחו את נושא האוכל ברצינות רבה מדי. אתם מוזמנים לצפות במכונת ההאכלה האוטומטית, מתוך זמנים מודרניים של צ'ארלי צ'פלין.


אזור המרכז

תל אביב: אוונגרד, איטלקיה בתחנה, באבא יאגה, דובנוב 8, דויד המלך, דרבי בר דגים (כשר), דריה , הבלינצ'ס ההונגרי (כשר), וויטהול, טאצה ד'ורו, טרנטינו (כשר), מונטיפיורי 7, SALT, סרגוס, פסטה מיאה, קאזה נובה, ריבר, שארלוט
רמת גן/גבעתיים: ארטמיט (כשר מהדרין), סורה, ריבר
פתח תקווה: אלפרדו (כשר), טריאקי (כשר), ריבר, רסקה (כשר)
אור יהודה: קפה קפה נווה סביון (כשר), ברטה (כשר)

אזור השרון

הוד השרון: אסיה מוניקה, טאסוס, מול השדה
הרצליה: אושן, ביסטרו 56 (כשר), וויטהול,עד העצם, קולומבוס
נתניה: פורנלו (כשר), ג'קו מאכלי ים, פומדורו
רעננה: אדיסון ספוט (כשר)
קיסריה: שולה

ירושלים והסביבה
ירושלים:
גבריאלה קוצ'ינה (כשר). המושבה 54 (כשר. שני סניפים עמק רפאים ובשלומציון המלכה), לארא (כשר), לה בוקה (כשר), מונטפיורי (כשר)
מודיעין: תיתורה
קריית שדה התעופה: עד העצם

אזור השפלה
אשדוד: בלזק
אשקלון: לונה (כשר)
בת-ים: בריסטול
גדרה: מולימא, צ'וראסקו (כשר)
ראשון לציון: הצדף, קאזה דו ברזיל, ריבר
רחובות: אורו (כשר), ריבר

אזור הצפון:

רמת ישי: פרנג'ליקו
גלבוע: קימל, חוות התבלינים
נהריה: אידלה
לב המפרץ: טרנטינו
קריית ביאליק: שוקה

אזור הדרום:

אילת: בוסטון, קאזה דו ברזיל
באר שבע: סמלינסקי טאפס בר
מושב תימורים: כדיתא (כשר)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן