9.8.2011

תיאטרון בקניון - מי אמר ששופינג ותרבות לא יכולים ללכת יחד?


אוגוסט. רב הקייטנות הסתיימו. הילדים כבר לא יודעים מה לעשות עם עצמם בימים הפנויים, וההורים יוצאים מדעתם. לכודים בין החמסינים והילדים המשועממים, הם כבר לא יודעים איך להעסיק את הילדים בימים החמים והארוכים של החופש הגדול. איפה עוד אפשר לבלות איתם בלי לגמור את הקיץ עם חור בכיס?
קניוני ישראל, המודעים ל,מתח ההורי" הגובר בימי אוגוסט, מתחרים ביניהם על משיכת הקונים הפוטנציאליים. הפעלות, הדרכות, משחקים, סיפורים ועוד ועוד. אפילו משחקי הגמד הנעלם שלי הופיעו בקיץ בסינמה סיטי, בקניון רחובות, קניון סירקין, וקמפוס מגדלי תל-אביב.
קניון שרונים, הנמצא בהוד השרון "הרים את הכפפה" ויזם פעילות יוצאת דופן. במבצע חסר תקדים, הזמינה הנהלת הקניון סדרה איכותית של סדנאות ומופעי תיאטרון של תיאטרוני הילדים הטובים בארץ: התיאטרון לילדים ונוער של אורנה פורת מחיפה, תיאטרון המדייטק בחולון, תיאטרון בובות הקרון מירושלים, התיאטרון של עזרא דגן ותיאטרון הרחוב "בלבלו". המופעים מתקיימים באוהל ענק שהוקם בשדרה הראשית של הקניון ומבודד את השחקנים והצופים הצעירים מההמולה היומיומית בקניון. החוויה מתחילה כבר בכניסה. את פני הבאים מקבלים שחקנים בתלבושות מרהיבות של דמויות מספרי ילדים מוכרים ואהובים: המפוזר מכפר אז"ר, פינוקיו, החלילן מהמלין ועוד. בשבתות, תתקיימנה פעילויות לגיבוש משפחתי כגון: עפיפוניאדה, יצירה מחומרים ממוחזרים ופסטיבל אקולוגי.
הכניסה לכל הפעילויות– ללא תשלום... וגם המזגן "על חשבון הבית"
הפעילות התיאטרלית נמשכת כל יום משעה 11:00-17:00
זו יוזמה ברוכה של הקניון החדש, הממוקד בהידוק הקשר עם הקהילה המקומית, תחת הסיסמה "מרגישים את ההבדל". ואכן, מרגישים. בחודש יולי זכתה התכנית לתשואות של הילדים וההורים שמצאו בעזרתה כמה רגעים של שקט ורוגע. אז נצלו את ההזדמנות. קחו את הילדים לבילוי תרבותי איכותי, בסביבה ממוזגת וללא תשלום.
פרטים נוספים באתר הקניון
להורדת התכניה המלאה - לחץ כאן
שלכם,
יורם בר-סלע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן