7.12.2023

מחר בכיכר החטופים: להקת המחול של "הורה ירושלים"

להקת המחול של "הורה ירושלים" תופיע בכיכר החטופים, יום ו', 8.12 בשעה 12:00


להקת המחול של הורה ירושלים תופיע בקטע מתוך המופע החדש "באלה הידיים" בכיכר החטופים בתל אביב. המופע יתקיים ביום שישי הקרוב, 8.12 בשעה 12:00, כחלק מאירוע קבלת שבת שיתקיים במקום על ידי מטה המאבק לשחרור החטופים.

"פרק המדינה", הקטע מתוך המופע שיבוצע בכיכר החטופים, מדבר את הלב המדמם ואת האתוס של החברה הישראלית. מדובר במייצג מחול הזועק את צעקת התקופה ומייחל להחזרת השבויים הביתה. ב"הורה ירושלים" אומרים כי "את הפרק הזה אנחנו מקדישים לשבויים שלנו, ובוחרים שלא לתייג אותם תחת המילה חטופים, מאחר ושורש המילה שבוי רומז על שובם הביתה במהרה, לזה אנחנו מייחלים ומתפללים".

המופע יבוצע על ידי רקדני הלהקה הבוגרת של "הורה ירושלים", רבים מהם חיילים בסדיר ובמילואים. ניהול אמנותי: דניאל דראי ולירון אזולאי. נגינה על אקורדיון: מתן מזרחי.

להקות הורה ירושלים הן הלהקות הייצוגיות של העיר ירושלים הפועלות במסגרת עמותת הורה ירושלים –תאגיד עירוני למחול וזמר. הלהקות משמרות ,מציגות ויוצרות ,זה העשור השישי, את מורשת הפולקלור הישראלית במחול. במופעיהן מציגות הלהקות פולקלור ישראלי, פולקלור עולמי, מחול אתני ומחול עכשווי. רפרטואר הלהקות, העיבודים המוסיקליים הייחודיים והתלבושות המרהיבות אשר נוצרו לאורך 60 שנות פעילותן על ידי טובי הכוראוגרפים ,המוסיקאים ומעצבי התלבושות מייצרות מיצג מרהיב של ישראל היפה הצבעונית והתוססת על שלל עדותיה וטעמיה. הלהקות מייצגות את הבירה ואת המדינה באירועים ממלכתיים ברחבי הארץ ובעולם והן מקור לגאווה לאומית.




אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג או ברשתות החברתיות.

לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - עקבו אחרינו בפייסבוק


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן