16.5.2023

פסטיבל יערות מנשה מציג: סנטרל פארק מגידו | 9-12/8

הפסטיבל האהוב חוזר במתכונתו החדשה, עם 4 ערבים מופרעים של מופעים והפקות מקור מהשקיעה אל תוך הלילה -  בבמת סנטרל פארק ובמתחם מגדה החדש. בין האמנים המשתתפים: שרית חדד, שלומי שבן, נגה ארז, ברי סחרוף, יוני בלוך, אברהם טל, סטטיק, אודיה, שייגעצ, בניה ברבי, יסמין מועלם, בלקן ביט בוקס, אגם בוחבוט, רד אקסס מארחים את אסף אמדורסקי, מארינה מקסימיליאן מארחת את לא כוחות, טדי נגוסה, נורוז, קותימאן, ג׳ימבו ג׳יי,עדן דרסו, תמיר בר, אפרת גוש מארחת את צ׳יל פיל ועוד…  וגם: מתחם דוכנים, קולינריה צפונית, אומנות וטבע יפהפה.

פוסטר סנטרל פארק יערות מנשה 2023


סנטרל פארק, הגרסה המרעננת של פסטיבל יערות מנשה, חוגג השנה את שנתו ה-15 עם ליין אפ מהחלומות. הפסטיבל, שהשתנה והתעצם לאורך השנים, מתמקד גם השנה בשעות בין הערביים והלילה ויתקיים בשדה הרחב והפתוח שבמועצה האזורית מגידו, עם תכנית רחבה ומגוונת שנותנת במה לכלל הסגנונות המוזיקליים האהובים בישראל 2023. במשך ארבעה לילות קיץ נעימים יעלו מיטב אמני ואמניות ישראל על בימת הפסטיבל. בשמים יתחלפו הצבעים מכתום אש לשחור זרוע כוכבים, על הבמה המרכזית יתחלפו המופעים הבאים: 

רביעי ה-9/8 ערב הפתיחה: שי צברי, אברהם טל, שרית חדד ובניה ברבי
חמישי ה-10/8:  קותימאן, מארינה מקסימילאן מארחת את לא כוחות, יסמין מועלם, שלומי שבן, ברי סחרוף, רד אקסס מארחים את אסף אמדורסקי
שישי ה-11/8: אפרת גוש וצ׳יל פיל, ג׳ימבו ג׳יי, טדי נגוסה, יוני בלוך, נגה ארז, שייגעצ, בלקן ביט בוקס
מוצ"ש ה-12/8: ערב הנעילה: עדן דרסו, תמיר בר, אגם בוחבוט, סטטיק, אודיה, נורוז
במתחם יפוזרו מתחמי זולה, ברים, מזון ודוכני מכירה. 

במקביל לבמה הראשית יפעל גם מתחם מגדה – מתחם חדש אשר יפעל לראשונה השנה בתוך שטחו המורחב של פסטיבל סנטרל פארק וישמש כמתחם אלטרנטיבי של הופעות, דוכנים ואזור צ׳יל במהלך כל האירוע. בין המופעים על במת מגדה תוכלו למצוא מדי ערב תקלוטים והופעות של: מסוק * עילי אשדות * Autarkic * נטע וינר * Acid Moon And The Pregnant Sun * שי טרא ליטמן * MESHULASH * מיה יוהנה * אמיתי אריכא ופרויקט ה - D-ONE * טל קלימי * עומרי ויטיס * Gadee * Sneaky * Niv  *Ast Live Show יונתן ביטון - מסביב לשולחן * ועוד. 

הליין אפ ממשיך לגדול ולהתעדכן. פירוט מלא ורשימת מופעים מלאה יתפרסמו בהמשך באתר הפסטיבל וברשתות החברתיות.  

הפסטיבל פועל לפיתוח וקידום תרבות מקורית ואמנים מקומיים: על במת מתחם מגדה יופיעו יצירות מקור של אמנים הלוקחים חלק בתכנית המעבדה: תכנית חדשה וייחודית של רזידנסי (שהות-אמן) במועצה אזורית מגידו.

דור העתיד: בשבוע של הפסטיבל יתקיים בנד קמפ מגידו –מחנה מוזיקלי לבני נוער מכל הארץ העוסקים במוזיקה ועוברים חווית מיני-פסטיבל: הם מנגנים יחד, ומקבלים ליווי והנחייה של מוזיקאים מובילים, מאלה הלוקחים חלק בפסטיבל. הנערים מקבלים "הצצה" אל מאחורי הקלעים של הפסטיבל, ונפגשים עם צוות ההפקה והניהול של הפסטיבל.

נגישות לבעלי מוגבלויות: הפסטיבל משקיע מאמצים רבים על מנת לספק חוויה יוצאת דופן לבעלי מוגבלויות. אנו מתאימים את השטח ומייצרים פתרונות טכניים וכן מכשירים צוות נותני שירות, שכל תפקידו לדאוג לחוויה שוויונית, טובה ונעימה לכל מי שצריך.

נתי וירבה, מנהל הפסטיבל ומחלקת תרבות מ.א. מגידו: "הפסטיבל הוא חלום שמתגשם עבור תושבי מגידו ועבור חברים ושותפים רבים מכל הארץ, שהולכים יחד כבר 15 שנה (!)  זו זכות גדולה ליהנות מהדבר הנפלא הזה. אנו רואים את זה כחובתנו להמשיך ולהוביל בעולם המוזיקה והתרבות בארץ".

מחירי כרטיסים: 180-250 ₪ 
איך מגיעים:   WAZE- מצפור אוכברג
מידע מתעדכן וכרטיסים:   EVENTIM.CO.IL/CENTRALPARK





אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג או ברשתות החברתיות.

לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - עקבו אחרינו בפייסבוק


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן