2.10.2022

המלצה לבילוי זוגי שלא תפסיקו לדבר עליו

אם לא נשקיע בזוגיות שלנו באופן פעיל, קל מאוד יהיה לשקוע לשגרה משמימה. היום-יום הוא האויב הגדול ביותר של האינטימיות. היכולת שלנו להפתיע, לרגש ולשמח זו את זה מפעם לפעם, היא הכוח החשוב ביותר שיש לנו כדי להכניס חיים חדשים אל הקשר. סביר מאוד להניח שארוחות הערב במסעדה כבר מיצו את עצמן ושפשוט נמאס לכם לריב שוב לאיזה סרט תלכו. זה הזמן לפתוח את הראש ולהתנסות בבילוי מקורי, מהנה ומקרב במיוחד. כאן, נסביר כיצד הפכו מופעי הסטנדאפ לאחד ממרכזי הדייטים הפופולריים ביותר בארץ. 

Hands in form of heart


מייצר נושאים לשיחה

בין אם מדובר בקשר טרי או בנישואים של שנים, לפעמים פשוט מגיע הרגע שנגמרות המילים. זהו רגע שגורם לא מעט אי נוחות לשני הצדדים. עם זאת, אם יש דבר אחד שתמיד יהיה נכון הוא שכולם אוהבים לצחוק. רוב הסטנדאפיסטים הם מספרי סיפורים מעולים ויוצרים מתח ועניין רב בין צחוק לצחוק. לעתים קרובות הנושאים שהם מעלים מעוררים הרבה הזדהות. כל אלו הם כר פורה לשיחות ערות שיכולות להתנהל לאחר המופע. באופן כללי, כדאי באמת שנשמור את השיחות האלו לאחר המופע ולא במהלכו, או שנמצא את עצמנו נופלים קורבן לירידות של הסטנדאפיסט. 

צחוק הוא כלי נפלא להעצמת המשיכה והאינטימיות

האם אי פעם שאלת את עצמך למה אנחנו אוהבים להצחיק אחד את השני מלכתחילה? מחקרים במספר הולך וגובר מצביעים כיום על כך שחוש הומור טוב הוא אחת מהתכונות הנחשקות ביותר על ידי בני זוג. מחקר שנערך לאחרונה מצא שאחד המדדים הטובים ביותר לרומנטיקה הוא אם זוג יכול לצחוק ביחד. זוהי אולי הסיבה העיקרית לכך שניתן לראות כיום המון זוגות בהופעות של ישראל קטורזה, שחר חסון ועוד כמה מהאמנים המובילים בישראל. בסופו של יום, הומור הוא דרך נפלאה להתמודד עם אתגרים, להכיל זו את זה וליצור ריגוש ועניין.

ללמוד על תחומי עניין חדשים

בסופו של יום, אחד הגורמים המרכזיים לכך שהשגרה שוחקת היא שהתחומים שאנו עוסקים בהם נותרים מצומצמים ומונוטוניים. סטנדאפ מאפשר לך לצאת מהקופסא ולהתנסות בבילוי שהוא מקורי ולא שגרתי. ייתכן שתגלו שזה ממש תופס אתכם ושיש לכם תחום עניין חדש שלא דמיינתם בכלל. אם זה לא מספיק לכם, זוהי התחלה נהדרת כדי לפתוח עוד דלתות שעד כה לא ניגשתם אליהן.

הסטינג עשוי להתגלות כמאוד רומנטי

מועדוני סטנדאפ מציעים יופי של התחלה לסיטואציה רומנטית. השולחנות הקטנים שיאפשרו לכם להישאר רק שניכם לבדכם. תוסיפו את התאורה האפלולית והצפיפות וכל אלו מציעים את כל היתרונות של מועדוני לילה, מינוס המוסיקה הרועשת, פלוס הצחוק שפשוט מקרב בין בני אדם באשר הם. העיקרון הזה עובד באותה מידה על מפגשים רומנטיים.
אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג או ברשתות החברתיות.

לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - עקבו אחרינו בפייסבוק


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן