25.7.2022

חם לכם? אין כמו בירה ישראלית צוננת שתעזור בהתרעננות!

הימים כבר מזמן לא קרירים, כולנו מזיעים ומתחבאים בשעות החמות במזגנים, ומחפשים אפשרויות להצטננות בבריכה, בים או פשוט במקלחת. זה ממש זמן מצוין להתחיל להכיר את ענף הבירות המקומיות שעושה חייל ומתפתח מאוד בשנים האחרונות. כי אין כמו לשבת עם בירה קרה על המרפסת או על החוף.

כוס ובקבוק בירה

בירה מקומית, איכות עולמית

יש הרבה אנשים ששומעים על בירה ישראלית ומייד מדמיינים את מותגים המוכרים כמו גולדסטאר ומכבי, ובאמת שתי החברות מציעות בירות מצוינות. יחד עם זאת, בשנים האחרונות צצו עוד הרבה מותגים מקומיים שמציעים בירות משובחות, ביניהם בזלת, מלכה, נגב, אלכסנדר ועוד רבים וטובים אחרים. כל מי שכבר הסכים "לקחת סיכון" ולהתנסות בבירות הישראליות, בוודאי הופתע לנוכח הטעם המיוחד, האיכותי והסופר מקצועי שלהן. מטבע הדברים, הטעמים של כל מותג מעט שונים ולכל אחד יש את המתכון הסודי שלו, אבל באופן כללי תוכלו למצוא בירות שחורות, אדמוניות, בהירות, IPA ועוד.
למעשה, הבירות המקומיות מעניקות הזדמנות לפתח את החיך, שלמען האמת בישראל לא עשה כברת דרך גדולה. רוב האנשים עדיין מורגלים בטעמים השגרתיים של המותגים העולמיים הגדולים, ועם כל הכבוד אליהם, בירה מקומית מושקעת היא פשוט סיפור אחר. זה לא רק ללגום את המשקה אלא ממש לטעום אותו. ולזה מצטרף כמובן הצינון שכל כך נחוץ לנו בשעות אחה"צ, הערב או לאורך היום בסופי השבוע.
אחת הסיבות העיקריות להיותן של הבירות הישראליות כה טעימות, היא פשוט התאמה לחיך המקומי. מדובר במבשלות שאנשיהן נולדו וגדלו בארץ, מכירים את ההעדפות של הקהל המקומי, את האקלים הייחודי של ארצנו, וגם את הקהלים השונים – גברים, נשים, אניני טעם, מתחילים וכן הלאה.

אפשר להזמין בקלות

את הבירות הישראליות תוכלו למצוא על מדפי הסופרים ברשתות השיווק, ולא פעם גם במכולות יותר קטנות המציעות את המשקאות של המותגים הסמוכים. יחד עם זאת, כמו כל מוצר מזון או אחר, גם את הבירות הישראליות אפשר להזמין כיום מחנויות משקאות אונליין במחירים משתלמים ועם משלוח עד הבית. מדובר בחנויות המציעות מגוון עצום של בירות ומשקאות נוספים, שמעניקות חוויית קניה פשוטה ונוחה, בלי לצאת מהמזגן.

ולבסוף, חשוב לזכור שקניית בירה ישראלית עוזרת לענף יחסית חדש במחוזותינו להרים את הראש, להתפתח ולהביא עוד טעמים מעולים.


אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג או ברשתות החברתיות.

לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - עקבו אחרינו בפייסבוק


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן