13.6.2022

מהן הדרכים הנפוצות להעשיר ולהאריך את חיי המין?

יחסי המין מהווים חלק חשוב מחייהם של מרבית האנשים, בין אם הם נמצאים בזוגיות קבועה או שלא. ומטבע הדברים, כולם מעוניינים ליהנות מיחסי מין מספקים וטובים. מכאן עולה השאלה, כיצד ניתן להעשיר ואף להאריך את חיי המין, להגביר את תדירותם ואת ההנאה מהם. בשורות הבאות יובאו מספר המלצות.

המגע מחוץ לחדר המיטות

זה אולי יישמע קצת מוזר בהתחלה, אבל למעשה מובן מאיליו: איכות חיי המין נקבעת במידה רבה מחוץ לחדר השינה. הכוונה היא כמובן ליחסים "הרגילים" עם בן או בת הזוג שלכם, כולל המגע שאינו נחשב למיני. ככל שתגבירו את הליטופים, החיבוקים, הנשיקות, החזקת הידיים ושאר סוגי המגע הלא-מיני שמתקיים בסלון, במרפסת וכן הלאה – כך גם תגבירו את תדירות ואיכות המגע שמתקיים לאחר מכן בחדר השינה. 

האישיות הארוטית שלכם

כדי לקדם את הארוטיקה בחיים שלכם תוכלו להיעזר במשחק קטן וחביב, שגם יעזור לכם להכיר את עצמכם ואת בן הזוג בצורה מעמיקה יותר. במשחק הזה אתם צריכים לדרג מ- 1 עד 5 כמה קל או קשה לכם עם 9 המילים הבאות: לתת, לקחת, לשתף, לבקש, להתמסר, לשחק ולהוביל. למשל, הכוונה בלשתף היא "מה בא לי", "הפנטזיות שלי" וכדומה – האם אתם מרגישים בטוחים לספר, שיקשיבו לכם, או מפחדים מדחייה?. באותו האופן, האם אתם מוכנים לבקש ויכולים להתמודד עם סירוב, האם את יודעים לסרב בעצמכם, האם אתם מסוגלים לשחק – כלומר לפעול ללא ידיעה לאן הדברים מובילים, האם יכולים להתמסר לרצון של מישהו אחר, האם לקבל ולהיות במרכז תשומת הלב, האם לתת ולהיות בהקשבה לצרכים של האחר, וכן הלאה. שחקו את המשחק עם בן הזוג ותראו מה עולה.

בין כלום להכל

מרבית האנשים תופסים את יחסי המין באופן בינארי, כלומר או 0 (אין יחסים) או 1 (חדירה). ואולם, בין שני הקצוות האלו יש מרחב גדול מאוד וכדאי לגלות עם בן הזוג מה יש בו. למשל, אולי יש בו עבורכם מקלחת משותפת כשמסבנים זה את זו, אולי מסאז' נעים וארוטי, אולי ריקוד צמוד ביחד וכן הלאה. הפעילויות האלו בהחלט משפרות את המיניות, מקטינות לחצים שאולי קיימים לגבי "מה שחייב לקרות", וגם משפרות מצבים של גמירה מהירה .

הגברת התשוקה והחשק

יש דרכים רבות להגברת התשוקה והחשק, שלעיתים מסיבות כאלו ואחרות קצת הולכים לאיבוד. לדוגמא, ישנם תכשירים טבעיים המכילים מרכיבים שמשפרים את הביצועים במיטה, מגבירים את האון הגברי ואת ההנאה, כמו גם את תדירות יחסי המין. כמו כן, ישנם כמובן הויברטורים וצעצועי המין לסוגיהם, משחקי התפקידים, משחקי המשימות ועוד. לא תתקשו למצוא כאלו ברשת.

אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג או ברשתות החברתיות.

לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - עקבו אחרינו בפייסבוק


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן