26.5.2022

לפני שרוכשים ביטוח נסיעות - אלה הדברים שחייבים לבדוק!

כעת, כשמגיפת הקורונה כמעט מאחורינו, לא מעט ישראלים רוכשים כרטיסי טיסה ומזמינים מקומות בבתי מלון בחו"ל, מתוך כוונה לבלות תקופת מה בארץ אחרת. אחרי שנתיים בהן הם כמעט ולא יכלו לצאת מגבולות הארץ, רבים מבקשים למלא את מה שהיה חסר להם כל כך והתגעגעו אליו. נופש בארץ אחרת, יציאה מהשגרה, לפגוש אנשים זרים ולהכיר מקומות חדשים, על כל המשתמע מכך. 

תייר עם מזוודה


אחד הדברים הראשונים שצריך לעשות אחרי שסוגרים נסיעה לחו"ל, הוא לרכוש ביטוח נסיעות. ביטוח זה נועד לאפשר לכל מי שנוסע לארץ אחרת, לקבל כיסוי עבור הוצאות רפואיות שונות, במידה וישנן כאלה. מדובר על הוצאות כגון טיפולים, בדיקות, תרופות, מפגשים עם רופאים, צילומים, וכן אשפוזים, ניתוחים ואפילו חזרה לארץ להמשך טיפול, במידה ויש צורך בכך. 

ההבדל בין נסיעה עם ביטוח נסיעות לחו"ל לבין נסיעה בלי, יכול להיות מהותי מאוד. נוסע שאין לו ביטוח נסיעות, עלול למצוא את עצמו במצב בו הוא נדרש לשלם על כל טיפול רפואי שהוא מקבל, בין אם זה עקב תאונה, חבלה, פציעה או כל סיבה רפואית אחרת.  זה עלול להיות מחיר מאוד גבוה שיכול לפגוע באופן מהותי בו מבחינה כלכלית. לעומת זאת, מי שיש לו ביטוח נסיעות, יוכל לקבל החזרים מחברת הביטוח ולא יצטרך לשאת בכל ההוצאות בעצמו. זה יכול להיות מהותי מבחינה כלכלית ואפילו מבחינה בריאותית. 

מה צריך לבדוק לפני שרוכשים ביטוח נסיעות?

לפני שרוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל צריך לבחון מספר נקודות:

ראשית, צריך לבדוק מה בדיוק הביטוח מכסה והאם הוא כולל דברים שיכולים להיות חיוניים עבור סוג ואופי הנסיעה. למשל, אם נוסעים אל יעד מסוים ומתכוונים לעשות בו פעילות אקסטרים מסוימת, אז רצוי לבדוק האם הפוליסה מכסה פגיעות וחבלות כולל הרחבה לספורט אתגרי כתוצאה מכך. יש לוודא גם מה גובה הכיסויים כמובן. 

שנית, יש לבחון מה הדרישות של הפוליסות. מה בדיוק חברת הביטוח מבקשת מאיתנו בשביל שנוכל לרכוש פוליסה כזו או אחרת, בדרך כלל מדובר בבדיקת מצב רפואי וגיל. 

שלישית, יש לבחון כיצד ניתן להעריך את משך זמן הפוליסה, האם ניתן לשנות אותה במהלך הנסיעה,מה שבדרך כלל לא ניתן לעשות ברוב החברות, להוסיף דברים מסוימים וכיצד אפשר לעשות זאת. 

ארבע, חשוב לדעת איך החברה מחזירה כסף למבוטחים, תוך כמה זמן היא עשוה זאת ומה בדיוק נדרש לשם כך. 
חמש, חשוב לעשות השוואות בין החברות השונות בשביל למצוא את הפוליסה הזולה ביותר מבחינת פרמיה וכן איכותית יותר מבחינת הכיסויים שלה

איך עושים השוואה בצורה נכונה?

בשביל לבצע השוואת מחירים של פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל בצורה נכונה וקלה, יש לפנות לאתר Wobi, שם נוכל לקבל הצעות של חברות שונות, להשוות ביניהן ולרכוש פוליסה בקלות ובמהירות אונליין, בשביל לראות איזו מבין ההצעות הכי משתלמת מבחינתנו. אנחנו צריכים לבחון איזו הצעה יכולה להתאים לנו מבחינה כלכלית וכמובן מבחינת פרטי הפוליסה. 

אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג או ברשתות החברתיות.

לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - עקבו אחרינו בפייסבוק


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן