11.11.2021

סבנטיז! תור הזהב של המוזיקה המודרנית

מי מאתנו אינו אוהב לשמוע מוזיקה? יש אנשים שרק מחכים לאיזה להיט שייצא עכשיו עכשיו, ואחרים מתרפקים על העבר ומעדיפים מוזיקה בעלת נחוח קצת יותר קלאסי. אם יש מוזיקה שכולם מתחברים אליה, הלוא היא המוזיקה של הסבנטיז. בשנות ה-70 של המאה הקודמת התפתחה מוזיקת הפופ והרוק והיא הייתה בעצם הבסיס למוזיקה המודרנית שאנו מכירים היום. מבין השירים האהובים והמוכרים יותר של הסבנטיז, ניתן להזכיר שירים דוגמת My Sweet Lord של ג'ורג' הריסון, Tie a Yellow Ribbon של טוני אורלנדו או Imagine  של ג'ון לנון. שירים אלה ממשיכים ללוות אותנו נכון להיום.



כדי להבין את המוזיקה של הסבנטיז צריך ללמוד אנגלית

אתם מקשיבים למוזיקה מן הסבנטיז, מנסים להתמזג עם המילים ואפילו לגלגל אותן על הלשון, אבל משהו לא הולך. בכל זאת, עברו כמה שנים מאז שיעורי האנגלית בבית הספר, או שאתם לומדים בבית הספר, אך לא ממש מקשיבים למורה. כך או כך, הידע החסר הזה שלכם אינו מאפשר לכם ללמוד את המילים של השירים שאתם אוהבים. אך אל דאגה, אפליקציה מומלצת ללימודי אנגלית היא כל מה שאתם צריכים. קיימות כמה סיבות טובות להתחיל ללמוד אנגלית באפליקציה. דבר ראשון, היא תמיד נגישה כך שאפשר ללמוד בכל מקום ובכל זמן. שנית, תמצאו את המורים הכי טובים שיעזרו לכם ללמוד אנגלית ללא בעיות. כמו כן, האפליקציה מכניסה אתכם לשגרת לימודים, כך שאתם יודעים שיש לכם הספק מסוים שאתם צריכים לבצע. ולבסוף, אתם לומדים בקצב שלכם ומשפרים את האנגלית, מבלי שתצטרכו להשוות את עצמכם לשאר הכיתה. 

כמובן, לימודי אנגלית באמצעות אפליקציה יעזרו לכם לא רק בהבנת מילים לשירים הקלאסיים של שנות ה-70, אלא גם להתפתח בחיים באופן כללי. אנגלית היא השפה הרשמית שבה מדברים באזורים רבים ברחבי העולם, ומי ששולט בה, מגוון רחב של אפשרויות פתוחות לפניו. לא לחינם מעודדים את התלמידים הצעירים להשקיע בשיעורי אנגלית. ידיעת השפה האנגלית פותחת צוהר לעולם שלם של לימודים אקדמאיים וגם עבודה משתלמת. 

תחברים למוזיקה? קנו את הגיטרה החשמלית הראשונה שלכם

לאחר שלמדתם אנגלית, הגיעה הזמן לקנות את הגיטרה החשמלית הראשונה שלכם כדי להתחיל לתרגל בנגינה את כל השירים מהסבנטיז שאתם כל כך אוהבים. גיטרה חשמלית ראשונה היא התרגשות של ממש, והיא פותחת לכם עולם ומלואו. קבלו את כל הטיפים לבחירת גיטרה חשמלית:
  • עוברים לגיטרה חדשה – לפני שבוחרים את הגיטרה החשמלית חשוב להבין שגיטרה זו אינה מיועדת למתחילים. חשוב לדעת לפרוט על גיטרה אקוסטית או קלאסית על מנת להמשיך לגיטרה למתקדמים.
  • גיטרות בסגנונות שונים – לגיטרה החשמלית צורות שונות. יש גיטרות בצורת S ואחרות בצורת T. הכול תלוי ביכולת הנגינה שלכם והאחיזה הנוחה של הגיטרה.
  • מהם מאפייני הסאונד של הגיטרה – לגיטרה החשמלית מאפייני סאונד שונים והם תלויים בפיקאפ שבוחרים. לדוגמה, ישנו פיקאק סינגל קויל הנפוץ או פיקאפ דו סלילי.
  • מהו התקציב שלכם – חשוב לברר את מחירי הגיטרות החשמליות על מנת לבחור את הגיטרה המתאימה לכם ביותר. מצד אחד, לא מומלץ לבחור בגיטרה שעולה הון תועפות, ומצד שני לא לבחור בגיטרה שהיא זולה מדיי ובלתי איכותית. כדאי ללכת על דרך האמצע ולרכוש גיטרה טובה שמתאימה לכיס.
לסיכום, ראינו כי בזכות המוסיקה ולימודי השפה האנגלית, אפשר לשפר את היכולות שלנו ולהפוך לגרסה טובה יותר של עצמנו. בזכות אפליקציה טובה ללימודי אנגלית וגם מקום שבו אפשר לרכוש גיטרה חשמלית ראשונה במחיר הוגן, השמים הם הגבול. 

אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג או ברשתות החברתיות.

לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - עקבו אחרינו בפייסבוק


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן