12.9.2021

מדוע הביקוש עבור קניית עוקבים באינסטגרם גדל כל כך?

זו שאלה שהרבה שואלים אותה לאחרונה, מי שמגיע מעולם הפרסום זה ברור עבורו, קניית עוקבים באינסטגרם הפכה ללהיט, כולם רוצים להיות מובילים בכמות העוקבים, בכמות הצפיות שיש להם לסטורי ובלייקים והתגובות. ברור לכל מנהלי השיווק או לכל מי שעוסק בתחום הדיגיטל שהביקוש למשפיענים גובר עם השנים. אם היה נדמה עד כה שהפרסום משתלם בטלוויזיה וברדיו ורשתות החברתיות הן רק חיזוק למותג בימים אלה הדברים נראים אחרת, זה השתנה לחלוטין. מה שצריך היום כדי לקדם מוצר או שירות הוא השפעה של כוכבי רשת, סלבים או משפיענים. ולכן קניית עוקבים באינסטגרם הוא פרמטר חשוב עבור אדם שרוצה להצליח ולהיות חלק ממשפיעני הרשת שמקבלים כסף או מתנות תמורת פרסום וחשיפה של מוצרים או שירותים שונים. 



אז מה צריך לעשות כדי להפוך לכזה? לרכוש חבילת קניית עוקבים ! אם אתם שואלים את עצמכם איך עושים זאת? התשובה היא לפנות לחברת דיגיטל בוסט.

כיוון שכולם חיים את חיי הרשתות החברתיות קניית עוקבים באינסטגרם הופכת להיות ויראלית ומבוקשת כשהחלום להיות משפיען נמצא מול העיניים, השמיים הם הגבול. החיים באינסטגרם מקבלים משמעות אחרת, תמונות של נופש, חופש, הנאה, בילויים, שתייה, מטעמים מיוחדים ומתכונים מפתים מציפים את הרשת והופכים את הצרכנים להאמין במה שהמשפיענים ממליצים, אם יש להם את זה, זה בטח שווה. זו המחשבה של הצרכן כאשר הוא רואה סלבס או משפיען אחר שמוביל מותג מסוים. גם אם נדמה שזה לא אמין, התוצאות מוכיחות את עצמן וכיום חברות גדולות משתמשות בשירותי משפיענים בצורה ישירה או עקיפה על ידי חברות תיווך שונות העוסקות בתיווך בין עסקים שמעוניינים לפרסם מוצרים או שירותים לבין משפיענים, סלבס וכוכבי רשת שמעוניינים לפרסם את המוצרים או השירותים הללו. ולכן חבילת קניית עוקבים באינסטגרם של חברת דיגיטל בוסט הפכה למבוקשת וחשובה כדי להגיע ליעדים הרצויים בכמות העוקבים.

ברור לכולם שהצרכים של דור ה Y- ודור ה -Z מושפעים כיום מהאינסטגרם. שם הם נחשפים למוצרים חדשים, יעדי טיסה שונים, קינוח שנראה מפתה שהם מרגישים שהם חייבים לנסות ועוד. כשהמטרה היא לרכוש את אותו המוצר או להתנסות באותו השירות ובמקביל לעלות תמונה או סטורי, שמדגישה את ההשפעה של הפרסום, עבורם זה הוכחה חברתית להצלחה, שהם הגיעו לטעום את "קינוח היפה ביותר" או שהם הגיעו לצלם את "התמונה היפה" ועוד. ניתן לומר שגם קניית עוקבים באינסטגרם מובילה להוכחה חברתית, אשר מאפשרת לתרגם את כמות העוקבים הגדולה להצלחה חברתית או הצלחה בניהול החשבון באינסטגרם כחשבון שיש לו משהו מיוחד, אחרת לא היו לו מספר עוקבים גבוה.

קניית עוקבים באינסטגרם חשובה כי כמות העוקבים שלכם היא זו שקובעת את רמת ההשפעה שלכם ברשת. אם יש לכם כמות עוקבים גבוהה אתם נחשבים למשפיענים ברמה גבוהה ולכן העלות שאתם יכולים לגבות עבור פרסום תהיה גבוהה יותר. אם אתם רוצים להתחיל לעסוק בעבודה כיפית ומפנקת זה הזמן לבצע קניית עוקבים, להתחיל לעלות סטורי ותוכן עשיר במידע מרתק. תנו ערך מוסף, ספרו על דברים מיוחדים או על כישורים מרתקים שיש לכם.

לפני כן הגדירו לעצמכם יעדים, איזה משפיען או הייתם רוצים להיות? כך תדעו מה צריך לקנות לפני שפונים לחברה שמציעה קניית עוקבים באינסטגרם.

מגה משפיען או משפיען ברמה 1– הוא לרוב משפיען סלבס שכולם מכירים

משפיענים ברמה 2 – אלו משפיענים עם מאות אלפי עוקבים 

משפיענים ברמה 3 – אלו משפיענים עם אלפי עוקבים

משפיענים ברמה 4 אלו מקרו משפיענים שיש להם אלפי עוקבים בודדים, אך הם בעלי השפעה בסביבתם הקרובה.

כמובן שסוגי המשפיענים והדרגות משתנים בשמות או בדירוג, והמספרים הינם להמחשה בלבד. המידע הזה יאפשר לכם להחליט על יעד אליו אתם מעוניינים להגיע. עדכנו את חברת דיגיטל בוסט מה היעד שלכם ותוכלו לרכוש חבילה שתתאים במיוחד עבורכם. חבילה שתביא אתכם להגשמת היעדים והמטרות תוך זמן סביר במחיר משתלם. קניית עוקבים באינסטגרם אף פעם לא הייתה פשוטה יותר! 

קחו בחשבון גם את התחום אותו אתם מעוניינים להוביל ברשת החברתית, האם אתם רוצים להיות מדריכים בתחום מסוים? האם אתם מחליטים לפרסם כשרון בולט או להפוך לחנות ברשת החברתית? מה המטרה הסופית שלכם לאחר שתשיגו את כמות העוקבים הרצויה? כאשר תדעו מה המטרה תוכלו לתכנן אסטרטגיה ברורה וכך לחברת דיגיטל בוסט יהיה קל יותר לעזור לכם להשיג את המטרה הזו ולייעץ לכם איזו חבילה של קניית עוקבים באינסטגרם כדאי לכם לרכוש. ברגע שאתם כבר חושבים על המטרה הזו תכננו את קהלי היעד שלכם, האם הקהלים הינם ילדים? בני נוער או בכלל מבוגרים שמתעניינים בתחום ספציפי? רשמו לכם מה קהלי היעד שלכם ומה תרצו להשיג בעזרת חשבון האינסטגרם שלכם. תכנון נכון יוביל אתכם להצלחה.

ישנם משפיענים כמעט בכל תחום, מומלץ לבחור בתחום שאתם אוהבים ומתחברים אליו, משהו שהוא תחביב שלכם או עיסוק עיקרי, כך יהיה לכם הרבה תוכן להעלות ותוכלו לשתף את החווית שלכם בטיפים, סרטוני וידאו ומדריכים, כך לאט ובטוח משיגים עוד ועוד עוקבים שמתעניינים במה שאתם מפרסמים. קצת תוכן וחבילה של קניית עוקבים באינסטגרם ואתם על הגל.

השלב הבא לאחר שתרכשו חבילת קניית עוקבים באינסטגרם יהיה לפנות לחברות תיווך שמספקות עבודה בתחום או לבנות את השם שלכם כמותג מוביל ואז כבר יפנו אליכם. אם המטרה שלכם היא להיות משפיען ברמה הגבוהה ביותר אנו ממליצים לכם להתחיל ולהיות מובילי דעת קהל באינסטגרם כבר גם כאשר יש לכם אלפי עוקבים בודדים. להתחיל כמיקרו משפיען זו הצלחה כיוון שמספקים לכם מוצרים חינם והטבות שונות. בעזרתם יהיה לכם מידע נוסף לעלות ולתת לעוקבים שלכם. יום ועוד יום, תוכן ועוד אחד יספקו לכם עוד ועוד עוקבים ולא תמיד תצטרכו לפנות לרכישת חבילה לקניית עוקבים באינסטגרם, אלא התוכן יביא לכם עוקבים שמתעניינים בשוטף בתחום שלכם. הם יהפכו להיות אקטיביים ויגיעו לצרוך עוד ועוד תוכן. עליכם לדעת להפוך את התוכן למעניין ומרתק, כך שבעתיד תוכלו ליצור כסף גם בעזרת מכירות או קמפיינים גדולים.

לסיכום ניתן לומר שלהיות משפיעני רשת זו עבודה, אבל עבודה כיפית למי שאוהב להיחשף ולשתף. מקבלים הטבות, מתנות, מוצרים, הנחיות אבל בסוף מחליטים איזה קמפיינים לוקחים ואיזה לא, באיזה סכום אתם מוכנים לעבוד ובאיזה לא. זה כמובן בשלב שמגיעים לכמות עוקבים מכובדת, ואם עד עכשיו לא הבנתם למה חשוב לבצע קניית עוקבים באינסטגרם אנו מקווים שכעת זה ברור, כמות העוקבים יחליטו מה רמת ההשפעה שלכם ורמת ההשפעה שלכם תקבע כמה כסף תקבלו על כל קמפיין מה שייקבע את שביעות הרצון שלכם מהעבודה שלכם או בעצם מהגשמת החלום והשגת היעדים שלכם! אז אם הגעתם לכמות עוקבים מכובדת כל הכבוד, אם לא, זה הזמן לרכוש חבילת קניית עוקבים באינסטגרם שתקרב אתכם ליעד ולמטרה המבוקשת בקלות ובמהירות. כי אין ויכוח שכמות העוקבים גבוהה ההצלחה בתחום מתקרבת.

אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג או ברשתות החברתיות.

לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - עקבו אחרינו בפייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן