23.9.2021

הכרויות לגיל השלישי - כי אף פעם לא מאוחר מדי לאהבה

הגיל השלישי הוא גיל קסום ומופלא שהרבה מאוד אנשים מחכים להגיע אליו, כיוון שזה השלב בחיים בו מתחילים באמת ליהנות לאחר פרישה מהעבודה ויציאה לגמלאות, הפסקת הדאגה לילדים שכבר בגרו והקימו משפחה גרעינית משל עצמם, וגם הכסף כבר פחות מעניין כי הכסף שנחסך במהלך השנים מאפשר לחיות חיים איכותיים לאחר יציאה לפנסיה.




כיוון שבגיל השלישי מתפנה זמן רב לבילויים והנאות של החיים, הרצון של כל אחד לבלות את הזמן הזה עם בן או בת זוג איכותיים. לרוב גברים ונשים בגיל הזה שרוצים למצוא זוגיות מתאימה יהיו לאחר ניסיון משמעותי בחיי זוגיות, שהסתיימו כתוצאה מגירושים הדדיים או התאלמנות לא צפויה וקשה. לכן הדרך למציאת הכרויות לגיל השלישי צריכה להיות יעילה, איכותית ומתאימה להעדפות של כל אחד. אם כך כיצד ניתן למצוא זיווג ראוי בגיל מבוגר, והאם באמת אף פעם לא מאוחר מדי לאהבה? נעסוק על הנושא הזה במאמר הנוכחי. 

מה מאפיין את הזוגיות בגיל השלישי לחיים?

בשונה מחיי זוגיות בגילאים צעירים המאופיינים ברצון למציאת אהבה יציבה לטווח ארוך לצורך הקמת משפחה, חיי הזוגיות בגיל השלישי מאופיינים בכמה אלמנטים מרכזיים המהווים את הבסיס העיקרי לרצון למציאת זוגיות מתאימה:

  • בילויים חברתיים מחוץ לבית – זוגות צעירים שזה עתה הכירו רוצים לרוב לבלות את הזמן הזוגי יחד במקומות פרטיים ואינטימיים, ואילו אנשים בגיל השלישי לחייהם מעוניינים לבלות את הזמן הזוגי יחד מחוץ לבית ולראות ולחוות כמה שיותר רגעים ומקומות.
  • נסיעה לטיולים בארץ ובחו"ל – כחלק מהרצון לבלות כמה שיותר זמן מחוץ לבית הפרטי, זוגות בגיל השלישי יעדיפו לבלות את הזמן הזוגי יחד בטיולים משותפים בארץ או בחו"ל, וכך להכיר אחד את השנייה טוב יותר ולחוות רגעי זוגיות מהנים יחד.
  • התאמה מלאה לתחביבי ותחומי עניין – אם בגילאים צעירים יותר היה ידוע שזוגות בעלי אופי שונה היו נמשכים אחד לשנייה, זוגיות בגיל השלישי שמה דגש על ההתאמה המלאה בין בני הזוג כדי למקסם את ההצלחה הזוגית. התאמה זו מתמקדת בתחומי עניין ותחביבים שיש לכל אחד, כיוון שבגיל הזה קיים רצון למצוא את החצי השני מבחינה אישיותית-חברתית ופחות מבחינת משיכה מינית.

הכרויות לגיל השלישי באמצעות אתרי הכרויות

כאמור, ההעדפות והרצונות להיכרויות בגיל השלישי שונות באופן מהותי לעומת שלבי ההיכרות בגילאים צעירים. ניתן לומר כי קיים צורך משמעותי יותר למציאת חבר לחיים מאשר בן/ת זוג, ולכן אין ספק כי הדרך לחפש אחר הכרויות מתאימות ואיכותיות תהיה באמצעות גלישה באתרי הכרויות. אתרים כאלו מעניקים את הפלטפורמה המקוונת הייעודית למציאת בני זוג על פי העדפות אישיות, גם עבור גברים ונשים בני הגי השלישי שמעוניינים לאתר זוגיות מוצלחת על פי התאמה לתחביבים ותחומי עניין משותפים.

כיצד למצוא אתרי הכרויות מומלצים?

חיפוש בני זוג מתאימים באמצעות אתרי הכרויות הוא איננו דבר חדש, ולכן כיום ישנם סוגים רבים ומגוונים של אתרי הכרויות המציעים מאגרי משתמשים מגוונים של רווקים ורווקות בגיל השלישי. כדי למצוא אתרי הכרויות מומלצים ואיכותיים לאיתור בני זוג, כדאי להתרשם מהאפשרויות שכל אתר מציע כמו סוג ומטרת ההיכרות, היצע מאגר המשתמשים, שמירה על פרטיות במהלך ההרשמה לאתר, וכן אפשרות לביצוע גלישה ופתיחת פרופיל בחינם כדי להעריך את יעילותו ואיכותו של האתר לפני רכישת דמי מנוי.


אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג או ברשתות החברתיות.

לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - עקבו אחרינו בפייסבוק


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן