29.4.2021

סוגים של גת בישראל: מהם הסוגים ומה כדאי לקנות?

גת חבשי (אתיופי), ישראלי, סומלי, עדני (תימני) ועוד - מהו השוני בין סוגי הגת ומה כדאי לרכוש? • המומחים של "גת אביגדור" עושים לנו סדר • סוגים של גת בישראל - המדריך


הגת תורם לחשק המיני, מסייע לירידה במשקל, משפר את איכות הזרע, מקל במקרים של שפעת וכן נגיפי דמויי שפעת, ממריץ את מחזור הדם, משפר ישיבות חברתיות ומסייע בריכוז ובלימוד. במאמר זה המומחים של "גת אביגדור" יסבירו לנו על מוצרי הגת השונים שיש בישראל.

סוגי הגת הנפוצים בישראל הם הישראלי, החבשי, העדני והסומלי. הגת החבשי הגיע ארצה לפני כעשור ושיגע מדינה שלמה, בעיקר את הסצנה התל אביבית. באתיופיה (חבש) נהוג ללעוס את הגת, ואף מעבר לכך, לאכול אותו (לא מומלץ ולא לנסות בבית!). 

גת


סוגים של גת בישראל: הזמנה לפתח הבית

הגת באתיופיה נחשב מותג תרבותי-חברתי מאוד לגיטימי, וכן לצד ההשפעות החיוביות יש לו גם השפעות שליליות בשימוש מופרז במדינה, תופעה שלא מורגשת במדינות אחרות לרבות ישראל. הגת מופיע באתיופיה גם על בולים. יש המגדלים את הגת החבשי גם בישראל, וניתן לרכוש אותו ולהזמינו על לפתח לבית.

סוגים של גת בישראל: מוצרי הגת של גת אביגדור

גת חבשי קימבו - מדובר על זן מבוקש מאוד, כך מציינים המומחים של"גת אביגדור". הגזעים: דקים. ההשפעה: חזקה מאוד. מומלץ להכנת מיץ גת מהסיבות הבאות: - השפעתו חזקה. - הצורה מקלה על טחינתו.

גת XR משובח - מדובר על זן בלעדי ל"גת אביגדור": זהו זן שהגיע מסומליה (סומלי) ומשובח ביותר. מה הטעם? חזק ומר, מה השפעתו? עוצמתית ומיידית. זהירות: גת למביני עניין בלבד. מה הגת עושה? מומלץ מאוד לדיכוי התיאבון. מה המשקל? חבילה כ-100 גרם. טריות בשיא.

גת חבשי עדני - הגת קרוי על שם העיר עדן, עיר נמל מאוד מוכרת בתימן, בה התגוררה גם קהילה יהודית עד שנת 1967.
צבע: אדום. גזעים: בינוניים ורכים. משקל: רבע ק"ג.

גת חבשי אבו מיסמר - הגזעים: עבים. ההשפעה: חזקה. הטעם: מר. משקל: בין 400 ל-500 גרמים, תלוי בעונה.

גת חבשי SP אבו מיסמר - דומה לזן הקודם, השוני הוא שהעלים עבים יותר מצד אחד, אבל רכים יותר מן הצד השני - המון מיץ בלעיסה! משקל: בין 400-500 גרמים - תלוי בעונה.

גת חבשי קובו - הגבעולים: צעירים שנקטפים יחד עם הגזע של העץ. ההשפעה: חזקה. משקל: חבילה גדולה - כמחצית הקילו. חבילה קטנה - כרבע ק"ג.

סוגים של גת בישראל - לרכישה

גת אביגדור החליטה לשלב בין גת לטכנולוגיה ולייצר מפת גת –  עלי גת או מיץ גת להזמנה עד לפתח הבית / לכל מקום בו תשהו.
מוזמנים להתפנן.


אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג או ברשתות החברתיות.

לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - עקבו אחרינו בפייסבוק


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן