10.3.2021

אמן חושים מומלץ – אמן חושים לאירועים פרטיים ועסקיים

מחפשים אמן חושים לאירוע שלכם? אמן חושים ישראלי או אמן חושים מומלץ שיהפוך את הערב לחוויה בלתי נשכחת? אסף סלומון הוא אמן חושים מומלץ ומוכר בקרב הציבור, אשר התפרסם בערוץ 2 ומוכר לציבור הרחב בזכות הפינה שהייתה ובזכות חיזוי תוצאות מערכת הבחירות הקודמות! אסף סלומון הוא אמן חושים מומלץ בעל מופע אומן חושים מקצועי ומושקע, במהלכו האורחים נחשפים לעולם המדהים של התת מודע דרך תרגילי קריאת מחשבות, טלפתיה, מנטליזם ועוד. אסף מרבה לשתף את האורחים ומצליח לרתק אל המופע גם את הילדים וגם את המבוגרים תודות לקסם אישי וקסמים אחרים שהוא מבצע. מוזמנים לגלוש באתר של אסף ולמצוא ביקורות, המלצות וחוות דעת של אורחים שלקחו חלק במופע ושל קולגות מפורסמות שמצאו לנכון לשבח את אסף על המופע הדהים שהוא מעלה כבר כ-15 שנה בכל רחבי הארץ!



איך בוחרים אמן חושים מומלץ

מחפשים אמן חושים מומלץ ומגיעים לתוצאות רבות מדי באינטרנט? הנה כמה דרכים שאולי יעזרו לכם להתמקד ולמצוא אמן חושים מומלץ שיעמוד בכל הדרישות שלכם ויתאים לאירוע הבא שלכם:

טיפים: 
איך לבחור אמן חושים מומלץ 1: המלצות אישיות - הדרך הכי טובה לבחור אמן חושים, בין אם אמן חושים ישראלי, אמריקאי או קווקזי ולמעשה כל אמן חושים וכל בעל מקצוע, זה על ידי המלצה אישית. שיטת ה'פה לאוזן' היא השיטה האמינה והאפקטיבית ביותר ובדרך כלל עסקים בעלי שם טוב אינם צריכים יותר מזה. מדוע? מכיוון שמספיק שיש לכם לקוח אחד מרוצה אשר מפיץ את הבשורה אודות יכולותיכם הטובות ויש לכם כבר מפרסם חינמי לעסק! 

איך לבחור אמן חושים מומלץ 2: חיפוש באינטרנט - היום כל דבר מחפשים בגוגל ללא יוצא מין הכלל. זה תקף גם למציאת אמן חושים מומלץ כמובן ואם אתם רוצים לקבל אינדיקציה לגביי איכות ופופולריות של אמן חושים מומלץ ברשת, כל שעליכם לעשות הוא להקיש "אמן חושים מומלץ" בגוגל ולראות איזה אמני חושים מופיעם בדף תוצאות החיפוש. אין זה אומר שאלו אמני החושים היחידים כי כפי שהראנו בסעיף הראשון, שיטת 'פה לאוזן' עושה עבודה לא פחות טובה ללא חשיפה רשתית, אבל לפי תוצאות החיפוש שתקבלו לאחר שהקשתם "אמן חושים מומלץ" בגוגל תוכלו לצמצם את הרשימה וללכת לפיה. 

איך אמן חושים מומלץ 3: תחושה אישית - אי אפשר להפסיד אם הולכים עם תחושה אישית. זה אפילו אינדיקטור טוב יותר מהמלצת 'פה לאוזן'. בסופו של דבר גם אם ראיתם אלף המלצות על מישהו אבל הוא לא מוצא חן בעיניכם, תמיד תלכו אם האינטואיציה והלב, כך שזה האינדיקטור המנצח...

איך לבחור אמן חושים מומלץ 4: השוואה – בכל זאת קשה לכם לסמוך על האינטואיציה שלכם ואתם גרועים בקבלת החלטות? אולי השוואה בין כמה אמני חושים תעזור לכם. השוו מחירים אם זה עוזר לכם לבחור אמן חושים (כי אחרי הכל גם לעניין הכספי יש חשיבות) ובדקו מה מציע כל אמן חושים לפי המידע באתר שלו או לפי שיחה עימו: מה אורך המופע, איזה דברים יש במופע וכדומה. לאחר שיהיו לכם את כל הנתונים, תוכלו לדעת, בהתאם לסוג הקהל אליו יוזמן אמן החושים ולפי שאר הפרמטרים, איזה אמן חושים מומלץ לכם לבחור. 

"חוויה מדהימה" אמן חושים לאירוע

רוצים להפתיע את האורחים שלכם עם אטרקציה מעניינת ומיוחדת? אמן חושים הוא מופע מיוחד ומעניין שהאורחים לוקחים בו חלק פעיל, מבצעים את התרגילים ומשתתפים במופע. במופע אומן החושים של אסף סלומון תלמדו על התחום ותזכו להבין איך זה עובד. חתן האירוע ילמד בעצמו כבר תרגילים ויבצע קסמים על אורחיו. מוזמנים ללמוד עוד על אסף סלומון באתר וליצור קשר להזמנת תאריך לאירוע הבא שלכם: יום הולדת, בר מצווה או אירוע עסקי למבוגרים בלבד. אסף מתאים את המופע שלו לקהל וכל מופע יוצא אחרת אך כולם יוצאים מהכלל! מוזמנים לקרוא ביקורות והמלצות באתר ולהשוות עם אמני חושים אחרים לפי כל הטיפים שרשמנו כאן.

מתכננים אירוע לקיץ? לצערנו הקורונה שיבשה לגמרי את החיים של כולם ובעיקר של האומנים ואנשי התרבות. אנו בטוחים שבסופו של דבר נחזור לשגרה ובין אם זה יהיה כבר בקיץ הקרוב או מאוחר יותר, כדאי להזמין כבר עכשיו אולמות אירועים, הפעלות והצגות לאירועים שכן הקהל צמא לחזור ולבלות יחד בחיק המשפחה, לחגוג ולפצות על הזמן בו כולנו ישבנו בבית ולא עשינו כלום

"איך הוא עושה את זה?"

תחום אומנות החושים הפך פופולרי בשנים האחרונות בארץ ובעולם. לתחום הגיעו אומני חושים חדשים וכל אחד מהם מיוחד במינו. תחום המנטליזם זכה להכרה וכיום יותר אנשים נחשפים לאומנות זו שרק הולכת ומתפתחת ומגיעה לאנשים רבים יותר בכל בעולם. גם בישראל חלה פריחה בתחום ואומני חושים זכו להכרה ולהצלחה בתוכניות טלוויזיה ובהופעות באירועים פרטיים ובהופעות ציבוריות.

אומן חושים מקצועי יודע 'לעבוד' על הקהל ולמרות שאין מדובר בכוחות על טבעיים, עדיין כל קסם נראה כל כך מדהים ורבים עדיין לא מבינים איך הוא מבוצע. אומן חושים מקצועי, בדיוק כמו קוסם טוב צריך לשלב כישרון עם מיומנות ובמקום זריזות ידיים להשתמש בזריזות המחשבה. כך הוא מצליח 'לקרוא' מחשבות', לגלות על איזה מספר או מילה חשבתם וכדומה. במופע אומן החושים שלו אסף סלומון משלב הכל יחד ומצליח להפנט את הקהל, לרתק אותו ולהכניס אותו למופע בצורה מושלמת.

בקרו באתר של אומן החושים וגלו מה אומרים עליו אורחים שהזמינו את מופע אומן החושים לאירוע שלהם. צריכים משהו מרענן ומיוחד לאירוע שלכם? אנו בטוחים שבקרוב מאוד כל האירועים יוכלו להתקיים כסדרם עם כמות אורחים גדולה וכשזה יקרה נחזור ליהנות ממופעי רחוב, הצגות תיאטרון, סרטים ומופעים כפי שהם היו לפני הקורונה. כשזה יקרה והחיים ישובו למסלולם, אסף סלומון יהיה שם להמשיך לבדר את הקהל ולגרום לו לחשוב "איך הוא עושה את זה?". בינתיים לאסף היה את הזמן לשכלל את מופע אומן החושים שלו, להוסיף קטעים חדשים ועדכניים ולהפוך את מופע אומנות החושים שלו ליותר מוצלח מתמיד. 

אומרים שמחשבה יוצרת מציאות... 

ובין אם אתם מאמינים בזה או לא, אם זה עובד או לא, בכל מקרה כדאי שתחשבו רק טוב ויהיה רק טוב... חשבו קדימה ותכננו את האירוע שלכם גם אם כרגע זה נראה בלתי אפשרי שהריי החיים חזקים יותר מכל וירוס.

בקרו באתר, בדקו איזה אומני חושים יש ומה הם מציעים ואיזה אומן חושים שלא תבחרו או כל מופע אחר, בין אם מופע קסמים רגיל או כל מופע אחר, זכרו שמגיע לכם לחגוג וליהנות מהחיים יחד עם חברים ומשפחה, אז אל תותרו על זה לעולם! 

רוצים פרטים נוספים על מופע אומן החושים של אסף סלומון? חייגו עכשיו ונשמח לתת לכם ייעוץ לגביי התחום בכלל ולהזמנת המופע לאירוע הבא שלכם בפרט, להתראות ובהצלחה!

אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג או ברשתות החברתיות.

לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - עקבו אחרינו בפייסבוק


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן