12.4.2020

האם יש הבדל בין הובלות קטנות לגדולות, מלבד המחיר?

בכל עיר אתם יכולים לראות אותם, את הצעירים, הסטודנטים והמשפחות שמסתפקות במועט בעיקר משום שהם רק החלו את דרכם בעיר הגדולה. ברוב המקרים, הדירות שבהן הם גרים מצריכים רק הובלות קטנות, ולכן אין הם זקוקים למועד שיהיה זול במיוחד. אפשר לעבור דירה מבחינתם גם באמצע השנה, אם זה נוח להם, וגם בסוף השנה, אם הם בזמן לימודים. כשאתם גרים בדירה קטנה שיש לה מעט תכולה אתם ניידים יותר וגמישים גם בשעות ההובלה שלכם. 

לפי אנשי חברת הובלות מיכאל ובוריס, הובלות קטנות מצטברות בדרך כלל לכמה הובלות ביום, ולכן יש סיבה לכך שאתם יכולים לעבור דירה בשעות הערב או אחרי הצהריים. למובילים זה נוח לצרף אתכם לדירה קטנה נוספת וזה משתלם לכם גם מבחינת המחיר.

מובילים ספה

הובלות קטנות זה גם הובלה של פריט אחד

היום, כשכולם מבינים כמה אפשר לחסוך גם בתכולת דירה מבלי לצבור חפצים מיותרים, ידוע שגם הובלות קטנות הן זולות וכדאיות יותר. זה הופך אתכם ליותר ניידים וגמישים בכל צעד ומהלך שאתם רוצים לעשות. רק זכרו דבר אחד חשוב. זה שיש לכם הובלה של תכולה מועטה, זה לא אומר שהיא בהכרח מכילה חפצים שאין להם ערך רב. הובלה קטנה יכולה להיות גם של מקרר אחד ענק, או פסנתר, או מתקן גדול, ואתם יכולים לשלם על כך מחיר גבוה יותר מהובלה של תכולה קטנה. זה תלוי גם בסוג המנוף וההורדה של הציוד והמתקן מהדירה, ומה צריך לעשות. זה יכול להיות רק כמה ארגזים ורהיטים, וזה יכול להיות טלוויזיה ענקית שיש להוריד רק עם מנוף. כך שלמרות שזה נשמע נוח וזול לכאורה, הובלה כזאת יכולה להיות יקרה.

ביטוח הובלה

לא מומלץ לוותר על ביטוח ההובלה, בכל הצעת מחיר שתקבלו. דווקא בגלל התכולה שלכם, שיכולה להיות מעטה או רבה, חשוב מאוד להבטיח שאינכם מפסידים כסף אם יש בעיה. תאונות יכולות לקרות כל הזמן גם כאשר מדובר בפריטים בודדים, וככל שההובלה הופכת להיות מורכבת יותר המחיר שלה מאמיר. אם יש לכם פריטים שיש להם ערך סנטימנטלי זה גם משמעותי לעניין הפיצוי. כמו כן, דווקא כאשר אין לכם רזרבות כל פריט הוא הכרחי ואתם לא יכולים להרשות לעצמכם להפסיד אותו. שמרו על ערך התכולה שלכם גם בהובלה.

להתכונן להובלה קטנה


מטבע הדברים, אין לכם ארגזים רבים אבל זה לא אומר שאין לכם מקום לבלבול ואתם עלולים לאבד את המיקום של החפצים החשובים. גם כאשר יש מעט חפצים להעביר מומלץ לסמן אותם כדי שתוכלו למצוא אותם בקלות, ולהתמקם מיד בדירה לאחר ההובלה. כמו כן, חשוב מאוד לכתוב על הארגזים והשקים שלכם את שמכם, למקרה שמובילים את התכולה שלכם יחד עם תכולה של דירות נוספות. כך לא יהיו אי הבנות.


אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג או ברשתות החברתיות.

לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - עקבו אחרינו בפייסבוק


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן