6.12.2019

צילום כנסים


צילום כנסים זהו תחום רחב ומשמעותי בעולם הצילום וחלק נכבד בתוך התרחשות הכנס עצמו.

בעידן של היום, שבו המדיה והשיווק הדיגיטלי ויזואלי של עסקים וארגונים תופסים נפח רחב יותר ויותר- צילום הכנס נהפך לדבר עם משקל רב וחשוב יותר על מנת לקדם את העסק/ הארגון, הפצת מידע רלוונטי, התפתחות ולמידה מקדמת הלאה.

ארגון והפקת כנסים


ארגון והפקה של כנס חשוב הינה משימה הדורשת הכנה מוקדמת הכוללת התייחסות למגוון ההיבטים והפרטים החיוניים והרלוונטיים להצלחת הכנס. ארגון כנסים הינה מלאכה לאנשי מקצוע הדורשת השקעת זמן, מחשבה ומשאבים על מנת לספק מענה לצרכי האורחים ולממש את המטרה שלשמה אורגן הכנס. אחד גורמים החשובים להפקת המיטב מהכנס שלכם, הינו תיעוד ההתרחשות, הדיון או ההרצאה על ידי צלם כנסים מיומן ומנוסה אשר ינציח את כל הרגעים החשובים ויאפשר ליהנות מתוצאות ופירות הכנס ומזיכרונות טובים ונעימים.



שילוב בין יצירתיות, מקוריות והתאמה אישית לצרכי הלקוח


חברת צילום מקצועית הכוללת צלם כנסים מסוגלת לקלוט את האווירה ולהמחיש את אופי הכנס ואת הייחודיות שלו. צילום מקצועי המשלב יצירתיות וניסיון מקצועי יבליט את הרגעים המשמעותיים והיפים וייצור תמונות בלתי נשכחות המתעדות את הכנס המוצלח. צוות הצילום מספק את הפתרונות הטכניים הדרושים לשם הנצחת האירוע החגיגי והחשוב וזאת מתוך מומחיות בתחום ובהתאמה אישית לצרכים ולרצונות הלקוח. מלאכת צילום כנסים איכותית כוללת עבודה של צלם כנסים שהינה מורכבת יותר מצילום בלבד. צילום כנס מחייב מיומנויות ספציפיות והכשרה מתאימה שרוכש הצלם כחלק מהתמחותו בתחום צילום כנסים.

ניתן לראות הבדלים משמעותיים בין צילום כנסים ע"י צלם אשר מנוסה בכך לעומת צלם שלא מכיר את התחום.

תיעוד הרגעים המרגשים בעזרת טכניקות ומיומנויות מקצועיות


ארגון כנסים דורש השקעת משאבים ומאמצים רבים וכל המשתתפים בו וודאי ישמחו ליהנות מאלבום תמונות למזכרת המתעד את הרגעים היפים והמשמעותיים. משום כך, לנושא הצילום ישנה חשיבות רבה ואל לנו להסתפק בצילום חובבני העלול להציג את החברה שלכם באור לא מקצועי שאינו מכבד את הכנס בו השקעתם זמן, תכנון ומשאבים כספיים ורגשיים. צלם כנסים מיומן יבטיח השגת כל מטרות הצילום וזאת תוך שימוש בטכניקות מקצועיות כגון: היטמעות בקהל באופן טבעי, הכרת בעלי התפקידים השונים, זיהוי מארגני הכנס ואנשי מפתח ועוד וכל זאת תוך תיעוד הרגעים הנבחרים והמרגשים ויצירת תמונות יצירתיות ומעוררות עניין.

לעיתים ההתרחשויות הנוגעות והמרגשות ביותר קורות לאו דווקא בבמה המרכזית של הכנס אלא ב"מאחורי הקלעים"- במסדרון, בקהל או במקומות נסתרים אחרים.  לצלם כנס מנוסה יש יכולת ראייה מרחבית שבה הוא יכול לקלוט ולתעד רגעים חשובים אשר לא כל עין הייתה רואה. רגעים אלו הם נכס למארגני הכנס ותיעודם הוא מתנה גדולה.

סימנים הפקות - בית הפקות מקצועי ומוביל


סימנים הפקות הינו בית הפקות מקצועי ומוביל בתחום צילום כנסים, צילומי סטילס ובניית סרטוני תדמית ואנימציה לחברות, ארגונים ועסקים. צוות חברת סימנים הפקות כולל אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים המשלבים כישרון, יצירתיות ומקוריות וזאת במטרה לייצר עבורכם תיעוד מרגש של הרגעים המעניינים, החשובים והייחודיים בכל כנס ואירוע.

צלם: יריב ווינברג


לחצו כאן ותמצאו הנחות ומבצעים על מגוון הופעות והצגות

אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג או ברשתות החברתיות.

לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - עקבו אחרינו בפייסבוק


תגובה 1:


  1. הפקת אירועים עסקיים היא מקצוע לכל דבר. בעבור חברת הפקה מקצועית ומנוסה כל הסידורים הדרושים להפקת אירוע עסקי מוצלח הם דבר שבשגרה.
    פעולות שיגזלו מאדם חסר ניסיון בתחום האירועים שעות ארוכות של עבודה, מתבצעות בכמה דקות.
    חברת UPE מומחית בכל תחום הפקת אירועים.
    upe.co.il

    השבמחק

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן