17.11.2019

מסיבת רווקות בקיץ

מתכננת לערוך מסיבת רווקות בקיץ לחברתך? כאן תוכלי למצוא מספר רעיונות מדליקים ומומלצים לחגיגה הגדולה. בנוסף תוכלי לקבל גם כמה טיפים מועילים שיוכלו לעזור לך להתכונן ולתכנן כמו שצריך את מסיבת הרווקות שהיא תמיד חלמה עליה.

מזג האוויר בקיץ הוא נעים ושטוף שמש, אחת מהסיבות מדוע ישנו יתרון גדול לחגוג את המסיבה דווקא בעונה זו בשנה. יש הרבה מאוד מקומות בהם ניתן לערוך את מסיבת הרווקות, אספנו מתוכם כמה מומלצים ביותר:



מסיבה בחיק הטבע

מקום ומקורי ומדליק לערוך בו את מסיבת הרווקות הוא תחת כיפת השמיים, ובמקום פתוח ומרווח בחיק הטבע הפסטורלי. מסיבה שכזו דורשת תכנון רב מכיוון שיש צורך להביא את כל הציוד הנחוץ למסיבה, ולכן כדאי לשקול להיעזר בסיוע נוסף לצורך הפקת המסיבה כמו חברות, בני משפחה וספקים שונים שיוכלו להוביל עד המקום את הציוד והריהוט שתזמינו למסיבה.

בנוסף יש צורך גם לדאוג לאישור עריכת המסיבה בטבע דרך הגורם האחראי ללוקיישן שנבחר, לכן מומלץ לדאוג לאישורים הנחוצים מראש עוד בטרם מתחילים להזמין ולשכור ציוד ואבזור למסיבה.

מסיבה בים

אפשרות פופולרית במיוחד לחגיגת מסיבת הרווקות בעונת הקיץ, היא חגיגת המסיבה בחוף הים. בדומה להפקת מסיבה בטבע, גם בתכנון מסיבת רווקות בים יש צורך לדאוג לכל הציוד והאבזור הנחוץ לחגיגה. קיימת אפשרות לשכור צוות מקצועי שיגיע להכין את המקום בהתאם לקונספט של המסיבה, ועם כל הציוד שנחוץ כמו פינות ישיבה מפנקות, צליות גדולות, פריסת מחצלות מרווחות, העמדת פינת שתייה או אכילה ועוד.

במידה והחלטת לקשט ולסדר את המקום למסיבה בעצמכן, כדאי לזכור להביא את כל הציוד ההכרחי כמו כיסאות חוף, מחצלות, שולחנות מתקפלים, רמקולים ולא לשכוח גם גנרטור שיספק לכן חשמל להשמעת מוזיקה.

מסיבת רווקות בקיץ

מסיבה בלופט פרטי

אם אין לכן רצון להתעסק עם עריכת מסיבת רווקות במקום פתוח, כזה שדורש הבאת כל הציוד והאבזור הנדרש למסיבה – תוכלו פשוט לשריין לופט פרטי ומאובזר בו תוכלו לערוך את מסיבת הרווקות בראש שקט, ללא הכנות מוקדמות. ניתן למצוא מגוון לופטים המציעים חבילות אירוח שונות עם תוספות ושדרוגים כמו ג'קוזי מחומם, בריכה פרטית במתחם הלופט, חצר סגורה ופרטית, כיבוד ושתייה הכלולים במחיר ועוד.

וודאו כי הלופט הנבחר יהיה ממוקם באזור שקט ורחוק כמה שיותר ממרכז העיר, ככה שתוכלו לחגוג ללא הפרעה וללא הפרעות לשכנים בגלל מוזיקה חזקה.

טיפים נוספים

כדאי לזכור כי זוגות רבים בוחרים לערוך את יום חתונתם בעונת הקיץ החמימה, או לעיתים גם בעונת האביב הנעימה כיוון שאלו העונות בשנה בהן מזג האוויר לא יכול להפתיע באופן לא פוי עם גשמים או קור עז ולא נעים. משום כך מומלץ להקדים ולשריין את בחירת הלוקיישן לחגיגת מסיבות רווקות בקיץ, כדי שעודף החתונות בתקופה זו לא ישאיר אותך ללא רעיון או מיקום מתאים למסיבה.



לחצו כאן ותמצאו הנחות ומבצעים על מגוון הופעות והצגות

אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג או ברשתות החברתיות.

לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - עקבו אחרינו בפייסבוק


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן