22.12.2018

סודות השכנוע וההשפעה | סמינר נוסף מסדרת "הארגז" של אפוק טיימס

כולנו זקוקים לאסטרטגיות שכנוע אפקטיביות, כמעט בכל אפיק של חיינו. אנחנו צריכים להניוע את הילדים שלנו לעשות מה שנראה לנו נכון עבורם... ולהם נראה אחרת. מניעים חיילים בצבע לבצע משימות לא הגיוניות. כעובדים בארגונים, אנחנו צריכים לשכנע את הכפופים לנו לאמץ את חזון הארגון ולפעול בהתאם לערכים שלו. ולפעמים, צריכים לשכנע את המנהלים שלנו לאמץ רעיון כזה או אחר ולהתניע תהליכים בחברה.

סטארט-אפיסטים צריכים לשכנע שותפים למסע, משקיעים, מובילי דעה ולקוחות פוטנציאליים. ומנהיגים, צריכים להניע את התושבים לפעולה ולשכנע אותם ש"הכל טוב". פעילי שלום משתדלים לשכנע אותנו לזוז שמאלה. מאמיני "ארץ ישראל השלמה", ימינה. מאמני ספורט להמריא למעלה. 

גיליון 314 של מגזין Epoch Times, שיצא לאור בחודש אוקטובר 2018, מקדיש יריעה נכבדה לאמנות השכנוע. בין הכתבות המופיעות במגזין:

  • אסטרטגיות של ה-FBI למו"מ עם חוטפים
  • אסטרטגיות השכנוע (האמיתיות) של דונאלד טראמפ
  • משולש הזמנים של אריסטו – מה גורם לנו להפסיק להתווכח
  • הטקטיקות שגורמות לנו ללכת אחרי אחרים – מהנאצים ועד מילגרם
  • החוליה החסרה בפירמידת הצרכים של מאסלו
  • שיטות השכנוע של אנשים החיים כמו סוקרטס

מכירים את הסיטואציה שאתם נמצאים ברגע של הכרעה? הלב דופק, מתח באוויר. כל מה שאתם רוצים זה לשמוע את האדם שמולכם אומר: כן! בוא נלך על זה! הרגע שבו אתם נדרשים לשכנע, להוביל, ליצור השפעה ולהניע לפעולה… הוא הרגע הקריטי. אך רוב האנשים נופלים בו. בדיוק בשביל רגעים כאלה, מפיקה אפוק טיימס יום שלם עם המומחים המובילים בישראל לשכנוע, השפעה, והובלת אנשים לפעולה.


28 בינואר 2019 | 08:30-15:30

המומחים שתפגשו בארגז:

נמרוד הראל - "כוח ההשפעה"
אמן החושים המוביל במדינה. יוצר ומנחה סדרות הטלויזיה "בלתי נתפס" ו"העוקץ" (ערוץ 10) "פסיכו" ו"בלתי נראה" (ערוץ 2) המהלכות על הגבול הדק שבין פסיכולוגיה לפארא-פסיכולוגיה, ו"העוקץ" (ערוץ 10), סדרת תוכניות החושפת את הטכניקות והפסיכולוגיה שמאחורי תרגילי עוקץ מפורסמים. במקביל לתחום הבידורי נמרוד הינו מרצה מבוקש לחברות וגופים מסחריים בתחום ההשפעה והסוגסטיות. בהרצאתו "כוח ההשפעה" הוא סוקר שיטות מודרניות להגברת ההשפעה והשכנוע בסביבה עסקית ובין אישית. בעל נסיון של אין ספור הופעות והנחיית כנסים בארץ ובחו"ל.

בהופעותיו מציג נמרוד תופעות מדהימות הקשורות למוח, לגוף, לקשר ביניהם ולמה שמעבר להם. השיטות בהן נמרוד משתמש בהופעותיו, כולן נרכשות (נמרוד לא מאמין ב"כוחות") ונעות מתחום הפסיכולוגיה ועד לתחום האילוזיה. הטכניקות בהן משתמש נמרוד משאירות בפה פעור פסיכולוגים, מהפנטים וקוסמים כאחד. "אני לא יודע מה אנשים חושבים, אני יודע רק איך הם חושבים"אומר נמרוד.



ניר דובדבני - המאמן המוביל בישראל למקסום מכירות ואופטימיזציה עסקית.
מחבר רב המכר "בסוף יצא לך ארנב". הוביל עד היום למעלה מ- 50,000 אנשי מכירות ועסקים, ומלווה את הארגונים החזקים במשק, מתחומי התקשורת, הבנקים, שירותי הבריאות ועוד. ניר דובדבני, איש עסקים, יזם, והמנטור המוביל בישראל להצלחה עסקית. ניר ייסד את קבוצת RND לפיתוח עסקי ומקסום מכירות. תחת הקבוצה פועלים עסקים בתחומים שונים: תקשורת, פרסום, יזמות, בריאות, ובלב הקבוצה פעילות המנטורינג עצמה.

ספרו הראשון "בסוף יצא לך ארנב" מרכז את שיטת המכירות המלאה, ומרגע שיצא, הפך במהרה לרב מכר מצליח. הספר השני: "פשוט להיות עסק אלפא" מרכז את שיטת העסקים, ראה אור ב- 2018.



ונסה סיימן - מומחית למשא ומתן ואסטרטגיות שכנוע
בוגרת התכנית PON בשיתוף אוניברסיטת הרווארד. יועצת ומלווה תהליכי משא ומתן עסקיים. פועלת למיקסום מתודולוגיות העבודה של מנהלים בתהליכי משא ומתן בארץ ובעולם. מרצה במגוון מוסדות אקדמיים בתכניות ליישוב סכסוכים, ניהול מו"מ, קורסי ניהול בכיר.

מנחה הסדנה: דור לוינטר  - מנכ״ל אפוק טיימס ישראל 


לקוראי תרבות אנד דה סיטי תינתן הנחה מיוחדת בסך 150 ש"ח. ההנחה בתוקף עד 29.12.2018. בעת ההרשמה, הזינו את קוד ההנחה LIKE

זה יום נדיר וחד פעמי שפונה למי שרוצה להיות ב"טופ". למי שמוכן להשקיע בעצמו, לעשות כל מה שנדרש כדי להביא את היכולות שלו למקסימום. בין הכלים שיקבלו משתתפי הסדנה: 
איך לרתום את קהל היעד שלך למטרות שלך
כיצד לשכנע במסר שלך ולהתגבר על התנגדויות מראש
איך להפוך התנגדות להסכמה?
איך לשפר כריזמה עסקית
הפעלת טכניקות סוגסטיות במשא ומתן
שיטות ייחודיות למכירה המשפיעות ומעצבות את קבלת ההחלטות של הלקוח שלנו
מפתחות חזקים, חדים וברורים לסגירת עסקאות. משלב האסטרטגיה ועד שלב הטקטיקה

הסדנה הקודמת של "הארגז" היתה מאד אפקטיבית. גם עם ותק של 45 שנים כקוסם ו-30 שנים כאיש שיווק, למדתי המון. אגיע כמובן גם לסדנה הקרובה.  כדאי גם לכם.

תקציר מתוך סדנת "הארגז – איך לעמוד על במה, לשכנע ולהשפיע" שהתקיימה בבית התרבות בסביון.


שלכם, יורם בר-סלע





לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - צרפו את "תרבות אנד דה סיטי" לחברים שלכם-
בפייסבוק - facebook.com/Tarbut.and.the.City
גוגל פלוס plus.google.com/Tarbut.and.the.City

תגובה 1:

  1. הי נרשמתי לסדנא של מאי אבל לא קיבלתי קבלה על תשלום ולא מייל אין טלפון להתקשר מבקשת לדעת מה קורה. תודה

    השבמחק

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן