10.11.2018

פסטיבל דרך הנדיב - 22-24 בנובמבר 2018


סיור לילה בבית הקברות הישן לאור עששיות. מופעי מוסיקה, תיאטרון, מחול ופרפורמנס. מתחם קרקס, סיורי רחוב, קולנוע, הרצאות, חתונה קהילתית!, סיפורי סבתות, סתם שיחות בחברותא, סדנה להכנת סמבוסק, אפיית לחם מחמצת, משחקים ותחרויות, ספורט היתולי, שירה (בציבור ולא בציבור), סדנאות אמנות ויצירה... כל מה שהמוח היצירתי של תושבי פרדס חנה כרכור יכולים להמציא, ומוכנים לתת בחינם, כתרומה תרבותית לקהילה. פסטיבל הנדיב-שלושה ימים של חגיגה חברתית/תרבותית, והכל בחינם. מלב אל לב.

רשמו ביומנים: 22-23-24.11.2018



את הפסטיבל מובילה "אחוות הטבעת". הקבוצה קבעה את חלון הזמן ויצאה לקהילה בקריאה להעלות לאתר חלומות שהם היו רוצים לחלוק בנדיבות עם אחרים. בינתיים נרשמו 199 אירועים באתר, ועוד היד נטויה. שפע לא יאמן! האחווה יצרה מודל עבודה וגייסה מתנדבים מהקהילה להפעיל את הפסטיבל מתוך עיקרון של הנהגת רבים. "הצעת-ביצעת". אין ועדה מארגנת וממיינת. הכל בנוי על אחריות אישית ונתינה. הכל מתהווה תוך כדי תנועה. הפסטיבל יתקיים גם בבתים פרטיים של תושבים שנידבו את ביתם וגם בחללים ציבוריים שבחרו לקחת חלק באירוע ובתמיכת מועצת פרדס חנה כרכור.
העקרון ההרפתקני ביותר הוא "כסף לא מחליף ידיים". הכל יכול לקרות, רק אם המבצעים מוכנים לתת אותו ללא תמורה. הרעיון מאתגר גם את היוצרים המקצועיים להביא אל הפסטיבל דווקא את החומרים החדשים שלהם אותם הם יכולים לחקור ולא למכור.

לאט לאט נרקח לו פסטיבל צבעוני, מגוון ביותר וטעים, לילדים ומבוגרים.

בתקופה שבה בדידות הוכרזה כמחלת העשור, מבורך ומסקרן לראות התגייסות קהילתית ולברוא ביחד יצירה שכל הרווח ממנה הוא העונג שביצירה עצמה והחוויה של הקהל. כל שנותר לכם הוא לשריין את התאריכים ולבוא לחגוג ביחד עם הנדיבים והנדיבות של הישוב המיוחד הזה. לבוא ולקבל את כל השפע היצירתי שמוענק שם לאורך שלשת ימי הפסטיבל.

אני גאה לבשר שגם אני אופיע בפסטיבל, במופע אלתור של אמני קרקס ומוסיקאים. אפתח את המופע בקטעי קסמים מדליקים. אוהבים מוסיקה? אוהבים את אמנויות הקרקס? אוהבים קסמים? בואו לשם. יום שישי בערב. 20:30. מקווה שיהיה מספיק מקום לכולם.

לתוכניה המלאה - הקליקו כאן
לכל שאלה - כתבו לדף הפייסבוק

אז אתם באים? אני כמובן אהיה שם.

שלכם, יורם בר-סלע





לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - צרפו את "תרבות אנד דה סיטי" לחברים שלכם-
בפייסבוק - facebook.com/Tarbut.and.the.City
גוגל פלוס plus.google.com/Tarbut.and.the.City

תגובה 1:

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן