16.10.2018

הארגז – איך לעמוד על במה, לשכנע ולהשפיע

יש לי שעות במה רבות. אני קוסם מקצועי מזה 45 שנים ומרצה כ-20 שנים על שיווק ועל קסמים. אני מלמד מאז שאני זוכר את עצמי. בבי"ס עממי לימדתי את התלמידים שהיו זקוקים לעזרה. בתיכון הייתי מדריך התעמלות על מכשירים. בצבא הדרכתי שריונאים על לחימה והכרת מערכות הלחימה בטנק, ומאז שסיימתי את לימודי במסלול לעיצוב תעשייתי בבצלאל (לפני 36 שנים), לימדתי טכנולוגיות, עיצוב ושיווק למעצבים.

"הארגז" - מבחר כלים לכל פרזנטור
ולמרות נסיוני העשיר, נהניתי מאד ולמדתי הרבה בסדנת "הארגז". היא נערכה ב-23 באוקטובר 2018 בבית התרבות החדש בסביון. זה היה יום מלהיב ומעשיר עם 6 מהמרצים הטובים בישראל שפרסו בפנינו את האסטרטגיות שלהם לעמידה בפני קהל, העברת מסרים, שילוב סיפורים בקמפיינים שיווקיים וחברתיים, הכנת הרצאה מושלמת ועוד. כתושב סביון, רוויתי נחת מהאולם המלא מפה לפה. הגיעו משתתפים מעין המפרץ בצפון ועד קיבוץ אורים בדרום. מורים, מנהלים, אנשי במה וכאלה שרוצים ומתכננים להופיע לפני קהל, להניע אנשים לפעולה, להרשים ולשעשע.

היום מיועד למנהלים, מרצים, אמני במה, מורים וכל מי שרוצה לשכלל את יכולות ההופעה שלו.

ארגז הכלים כולל את עקרונות העברת המסרים של המרצים הטובים בעולם:
  • איך ליצור חיבור עמוק עם הקהל שלך ולהביא אותו לשיא?
  • טכניקת הstorytelling לפרזנטציה מעולה
  • הכלים הסודיים של מרצי טד
  • איך להשתמש בהומור בכל הרצאה ופרזנטציה
ואכן, צוות המרצים בסדנה "עשה את העבודה":

אסף סידס | אמנות הפרזנטציה וה-Storytelling
מייסד ומנכ"ל חברת הפרזנטציות Leave a MARK, מלווה עשרות פוליטיקאים, מנכ"לים ומנהלים בכירים בכל מה שקשור לדברור המסרים שלהם באמצעות פרזנטציות. בעל ניסיון של למעלה מעשור כפרסומאי בכיר ומרצה מבוקש בתחום הסטוריטלינג. אסף דיבר על סיפורים שהובילו להצלחות שיווקיות וציבוריות, ואולי גם קבעו גורלות בעולם שהיה מתנהג אחרת בלעדיהם. למשל סיפורו של סגן נשיא ארה"ב אל גור, שהצליח לעורר בעולם את המודעות לשמירה על משאבי כדור הארץ ועצירת ההתחממות הגלובאלית.


ד"ר נועם פיינהולץ | המדריך להעברת מסרים יעילה
דוקטור לתקשורת מטעם האוניברסיטה העברית,חוקר ומרצה לתקשורת, רטוריקה וקולנוע במכללת ספיר ובמכללה למנהל. מאמן לפרזנטציה והופעה בפני קהל בעולם העסקי ובקהילת ההייטק הישראלית. בשנים האחרונות עזר ליותר מ- 150 סטארטאפים לספר את "הסיפור שלהם" טוב יותר. נעם עובד עם מנכ"לים, מנהלי צוותים, צוותי שיווק ומרצים בכירים במשק. הרצאתו שנונה, מרשימה וסוחפת.

רמי דבורה | המתכון לשכנוע והשפעה על הקהל
מהמרצים המבוקשים בישראל עם למעלה מ-25 שנות נסיון במה כמרצה, מאמן וסטנדאפיסט עבר. למד מהמורים המצליחים ביותר בעולם והכשיר מאות אנשים להצלחה. מומחה להעברת מסרים ולהנחייה, מחבר רב המכר "העסק מצליח מהראש" והבעלים של OneLife ביה"ס להכשרת מאמנים ועסקים נוספים. בהתחלה היה קשה לי לקבל את ההופעה האגרסיבית והרעשנית, אבל ככל שהתקדמה ההרצאה, גיליתי שרמי יודע בדיוק על מה הוא מדבר וסוחף את הקהל שלו.


ד"ר ליאור צורף | הרצאה מעשית להעברת מסרים - Talk Like TED
מרצה מבוקש בעולם, ובין הישראלים הבודדים שהוזמנו להרצות ב-TED, בהנהלת גוגל העולמית, בבית הלבן ועוד. צורף הוא מומחה בתחום חכמת ההמונים. לדבריו, מייצג ליאור את המרצים שאינם כריזמטיים מטבעם. מילד לא אהוד שאיבד בבית הספר את חברו הטוב והיחידי (מבלי להבין למה), הפך ליאור למרצה מבוקש ומרשים שהידע והכנות שלו הם מרכיבי המתכון שלו להצלחה. "לכו עם הסגנון והחוזקות שלכם", הוא אומר לכולם. אל תנסו להיות מישהו אחר.

שירז כהן גרד | איך בונים הרצאה מרתקת
מנחה ויועצת בכירה בחברת VAYOMAR בפני הסקטור העסקי ובאקדמיה. מאמנת אישית ועסקית המשלבת קידום תהליכים אישיים ועסקיים חוצי ארגונים. עבדה כמנהלת לקוחות לאיתור וגיוס בכירים בחו”ל, תוך ניהול תהליכי גיוס ומשא ומתן מורכבים בארץ ובחו”ל בחברות מובילות בשוק הבין-לאומי. שירז הביאה את הפן האקדמי של הסדנה.

הצילומים מסדנת "הארגז" שהתקיימה בדצמבר 2017



אודליה יקיר | מומחית לעמידה מול קהל, מרצה,שחקנית וקומיקאית
כיכבה בסרטי קולנוע מוכרים ביניהם הסרט עג'מי והייתה חברת פאנל בתכנית צחוק מעבודה. עובדת עם מיטב המנכ"לים הבכירים ומאמנת אותם על הרצאות ועמידה מול קהל. אודליה היתה הקינוח המשעשע של היום. היא שנונה ומרשימה. ופה אוסיף את האמונה האישית שלי: הומור הוא כלי נפלא, אבל אינו מתאים לכל אחד. ובכל זאת, גם אם לא ניחנתם בחוש הומור יוצר וטיימינג מהאגדות, אתם יכולים לאמץ סרטוני וידאו מצחיקים שמשרתים בעיניכם את העברת המסרים שלכם. אלה יכולים לעשות את העבודה עבורכם.

אז אם אתם מתלבטים אם ללכת לאחת מהסדנאות הבאות בהפקת Epoch Times, לכו על זה. זה חומר טוב ומהנה.

שלכם, יורם בר-סלע



לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - צרפו את "תרבות אנד דה סיטי" לחברים שלכם-
בפייסבוק - facebook.com/Tarbut.and.the.City
גוגל פלוס plus.google.com/Tarbut.and.the.City

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן