25.8.2018

בדיוק בשניה הזאת – ספר ילדים חדש

אני מתחת לשמיכה, אבא לידי נשכב ומספר לי מה קורה בעולם בדיוק עכשיו
"אני כותב בדרך כלל על מחשבות שהעסיקו אותי כשהייתי ילד", אומר אלעד וינגרד, שכתב את הספר החדש, ומוסיף, "לפעמים, אותן מחשבות העסיקו אותי גם כמבוגר. אני זוכר את עצמי בניווטי הלילה בצבא. הולך בשטח, רואה מרחוק נקודות אור במאהלי הבדואים שבסביבה וחושב: מעניין מה הם עושים שם ברגע זה".

"אני מתחת לשמיכה, אבא לידי נשכב ומספר לי מה קורה בעולם בדיוק עכשיו". כך נפתח הספר, בו יוצאים אב ובנו למסע דמיוני מרתק מלא בחן והומור. מסע הפותח צוהר אל ארצות ויבשות, נופים וזמנים, אנשים והתרחשויות. הטקסט המחורז והפיוטי, ואיוריו המרהיבים של אביאל בסיל, עוסקים באופן מקורי וקסום בשאלות שכל ילד, וגם מבוגר, שואלים את עצמם: מה קורה בדיוק עכשיו, בשנייה הזאת, במדינות שונות ברחבי העולם? מה מתרחש ממש הרגע מתחת לאדמה ועלייה, בשמיים ובמים, לבני אדם ולבעלי חיים? זה ספר נפלא לרגעים הקסומים שלפני השינה. כשההורים מניחים בצד את כל מה שמעסיק אותם במשך היום ומתגייסים לטקס היומי המרגש, שלאחר מכן אוצרים הילדים לאורך כל החיים.



לקנגורו שבאוסטרליה בתוך הכיס יש מתנה, וברוסיה מסתתרת הבובה הכי קטנה!
אלעד וינגרד - סופר, משורר ומחזאי
כותב ספרים ושירים לילדים. בן 44, נשוי ואב לשני בנים, מתגורר במושב בית חרות.
אלעד כתב את הספר עטור-השבחים "בטח יש ילד" (2009), שראה אור בישראל ובסין ונבחר למצעד הספרים של משרד החינוך. הספר מספר על שני ילדים זהים. אחד בישראל ואחד בסין. רב-המכר "איפה המפלצת?" (2017); וספר שירי הילדים האהוב "דברים שגורמים לי לחשוב" (2012) עם איורים של מישל קישקה. אלעד כותב גם שירים ("רחוב סומסום", "סוד הקצב של מיכל" עם מיכל צפיר) וכתב גם את המחזמר "בטח יש ילד", המבוסס על ספרו.

בארצות הברית אוכלים ארוחה שלא נגמרת, בצרפת במסעדה יש מנה שמקרקרת.
אביאל בסיל - מאייר
בן 35, נשוי ואב לשתי בנות, מתגורר במזכרת בתיה.
אביאל אייר מעל 40 ספרים, רבים מהם מאת מיטב הכותבים בעברית ובהם גולדברג, שלונסקי, אלתרמן, ע' הלל, מאיר שלו, אתגר קרת ושלומית כהן אסיף. זכה לציון בשבח בפרס בן יצחק לאיור לשנת 2012.
לפי המלצת ההוצאה, הספר מתאים לגילאים 3-7

עולים ויורדים, זורחים וכבים, אבא לוחש בקול מנומנם ובדיוק בשניה הזאת... אני נרדם.

שלכם, יורם בר-סלע


לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - צרפו את "תרבות אנד דה סיטי" לחברים שלכם-
בפייסבוק - facebook.com/Tarbut.and.the.City
גוגל פלוס plus.google.com/Tarbut.and.the.City

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן