8.12.2017

תערוכת - Both Matters (Hanukah & Christmas addition)

עדי עזר ויותם שפרוני (StudioKnob) פגשו באמיר רווה (Nagarya) ביוזמתה של הבלוגרית והאוצרת מיכל ויטל (Upcyclish) לקראת תערוכת צבע טרי 2017. שיתוף פעולה זה נבחר על ידי מוזיאון העיצוב חולון כפרויקט מצטיין מתוך כלל המציגים של מתחם העיצוב. המוזיאון בחר את היצירהOpen a Window #2 ורכש אותה לאוסף המוזיאון (לינק).

בתערוכה החדשה יציגו שני היוצרים פריטים נבחרים מתוך הקולקציה המשותפת "Both Matters", יחד עם פריטי ריהוט ותאורה ייחודיים סביב הנושאים המשותפים לשני החגים חנוכה וכריסמס: אור וחיים חדשים.

לינק לעמוד האירוע בפייסבוק: https://www.facebook.com/events/1467839736616029/


  • כתובת הגלריה מזל דגים 15, ניתן להחנות ברחוב הצורפים
  • לאורך החודש תהיה תהיה התערוכה פתוחה בימי חמישי עד שבת, שעות 10:00-14:00
  • באופן מיוחד תהיה התערוכה פתוחה בימי החג, תאריכים 13-20.11
  • ניתן לתאם מראש פתיחה להצגה אישית בתיאום טלפוני 054-791-6216 (יותם)

תמונות מהתערוכה:


צילום: עוז מדר


צילום: עוז מדר

צילום: עוז מדר

צילום: עוז מדר

צילום: עוז מדר

צילום: עוז מדר

צילום: עוז מדר


עדי עזר ויותם שפרוני יוצרים תחת המותג המשותףStudioKnob  פריטי עיצוב, ריהוט ותאורה מביתם ביפו, כאשר השראתם היא מן העולם הסובב אותם: מגוון תרבותי, לכלוך, רעש ואלתור עוברים מהרחוב דרך פילטר עיצובי ומקבלים ביטוי הומוריסטי, אסתטי וביתי.

הסטודיו אשר נוסד בתחילת 2015 הציג בין השאר בתערוכה הפותחת של אות העיצוב 2015, בתערוכת היחיד "סיפורים באור וצל" במשרדי דומוס, בתערוכת התאורה "Happy LED life" באוצרות בלוג העיצוב DesignBoom  לביאנלה בדרום קוריאה ובתערוכת SZ+DAY במרכז העיצוב שנזן, הונג קונג.

אמיר רווה יוצר פרטי ריהוט ייחודיים המטשטשים את הגבולות בין פריט ריהוט אמנותי ובין פריט עיצובי תכליתי. רווה הוא אספן רחוב של פרטי ריהוט וחפצים ישנים ושבורים שמושכים את ליבו בגלל הסיפור שמאחוריהם, סימני הזמן והאנרגיה הרגשית האצורה בהם. הוא מטפל בהם בחמלה רבה עושה שימוש בטכניקות של ״אסמבלאג״, ״פירוק והרכבה״ ונגרות. חפצים אלו משמשים עבורו חומר גלם כמו צבעים ואותיות איתם הוא גיבש במהלך השנים שפה אישית המבטאת את רוחו.

עבודותיו הוצגו בין היתר בתערוכות: ״פרק בַּית״ בגלריה סאגה (2017), ״This must be the place״ בגלריה עינגע (2016), ״רהיטים מאויירים״ בגלריה פרימיטיב (2016), "מכרה זהב" בגלריה פרדיגמה (2011) ובפסטיבל העיצוב DMY בברלין (2012). כמו כן ב-2015 רהיטיו שימשו כתפאורה למופע מחול מודרני של Ate9 Dance Company בגלריה Think Tank בלוס אנג׳לס.



אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג או ברשתות החברתיות.

לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - צרפו את "תרבות אנד דה סיטי" לחברים שלכם-
בפייסבוק - facebook.com/Tarbut.and.the.City
גוגל פלוס plus.google.com/Tarbut.and.the.City

תגובה 1:

  1. אחלה עבודות של יוצרים מוכשרים ביותר.

    השבמחק

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן