14.8.2017

Magic Up North 2017 – כנס קסמים בינלאומי בישראל

ישראל היא לא רק אומת הסטארט-אפ. היא גם מעצמה של קסמים ואמנויות חושים. כמה מהמובילים את אמנות החושים בעולם הם ישראלים, שמופיעים ברחבי העולם, וממציאים קסמים שקוסמים רבים בעולם משלבים במופעים שלהם על במה וטלוויזיה.

לאחר הצלחה כבירה בשנת 2016, יתקיים שוב כנס הקסמים הבינלאומי בצפון. יוזמה מקצועית ברוכה של הראל פאפו. "אם הקוסמים הישראלים מובילים את תחום מופעי המנטליזם ואמנות החושים בעולם, למה שאוהבי הקסמים בעולם לא יגיעו לישראל?" יוזמה מקצועית נועזת שהפכה למציאות, והשנה כבר למסורת. חלקו העיקרי של הכנס, מיועד לקוסמים המקצועיים. מופע הגאלה שיתקיים ב- 5 בספטמבר בערב, פתוח לקהל הרחב של אוהבי קסמים ואמנות החושים, וכולל מופעים של טובי הקוסמים בעולם. פתיחת הדלתות ב- 20:00. תחילת המופע בשעה 20:30.


האמנים המשתתפים במופע:
Handsome Jack – לוס אנג'לס
אמן קסמים תיאטרלי, בעל תואר שני באמנויות התיאטרון מאוניברסיטת וושינגטון בסיאטל. הוא מופיע באופן קבוע באולמות של ה- Magic Castle בלוס אנג'לס, וזכה ב-11 השנים האחרונות בפרס קוסם הבמה המוביל של המועדון המכובד. הוא הופיע בתכנית Fool The Masters של פן וטלר בקטע קסמים מקורי והורס מצחוק.



לוסטיג – עתיד להדהים אתכם
לוסטיג יכול! לקרוא ולהעביר מחשבות. לנחש את יום ההולדת שלכם. יודע מראש באיזה קלף תבחרו, מכופף כפות ומזלגות ומזהה חפצים אישיים שלכם כשהעיניים שלו מכוסות ב-3 שכבות אטומות לחלוטין. הוא מזיז חפצים ללא מגע. מסכי מחשב, סמארטפונים וטאבלטים נשמעים ללוסטיג כאילו היו חיות מחמד שלו. והכל, בחן כובש והומור שופע. המופע שלו מתוחכם, שנון, לא צפוי ומרגש. בסיום, יוצאים האנשים עם פה פעור, עיניים מחייכות וטעם של עוד.
חיים גולדנברג – האיש שלנו בטורונטו
אחד מהקוסמים היצירתיים ביותר בעולם. מנחה תכנית הטלוויזיה GoldMind בטלוויזיה הקנדית. התכנית זכתה בשני פרסי ג'מיני. חיים משלב במופעי המנטליזם שלו הומור שנון, וגם את יכולותיו בתחום העיצוב הגראפי.
הוא מופיע לקהלי קוסמים ולציבור הרחב ברחבי העולם, יועץ לאמני חושים ועובד כרגע על תכניות טלוויזיה נוספות.

מייקל פיני – מפיניקס, אריזונה
מייקל החל את דרכו כאמן קסמים במופעים על הבר של מסעדת Golden Eagle, כשהוא חמוש באביזרים שנמצאים בסביבת הבר... ובהומור שנון. מייקל זכה בפרס קוסם השנה של האקדמיה לאמנויות הקסמים ב- Magic Castle בלוס אנג'לס, על מופעי הקומדיה והבמה שלו.



אסי ווינד – האיש שלנו בניו-יורק
"רכבת הרים של החושים". כך מכנים בניו-יורק את מופעי הבמה של אסי. הוא כבש את תיאטרוני ניו-יורק במופעים מקוריים של אמנות חושים. מציג דמות ממוקצעת ומושחזת היטב, יחד עם נטייתו לשעשוע וחשיבה יצירתית. זה ממש לא מקרה שאסי זכה לאחרונה בפרס מרלין על המופע החדשני ביותר (פרס שניתן בעבר לדיוויד קופרפילד, קריס אנג'ל ופן וטלר). אסי יועץ וממציא למיטב הקוסמים בעולם. בימים אלה הוא עובד על מופע טלוויזיוני חדש של דיוויד בליין.

ליאור מנור – תמיד בכל העולם
מהמנטליסטים המובילים בעולם. מיטב חברות ההיי-טק שוכרות את ליאור למופעים בתערוכות מקצועיות ואירועי חברות בארץ ובעולם. המצאותיו בתחום המנטליזם משמשות את רוב אמני החושים בעולם. יש לו טונות של ניסיון מקצועי וההומור שלו הורס מצחוק. הוא כוכב טלוויזיה... וכוכב בכלל.


Chris L'artist – הליצן הרפואי
כריס הביא איתו מצרפת סגנון ייחודי משלו. קסמים ויזואליים והומור מטורף. הוא הופיע אינספור פעמים בכנסים השנתיים של אגודת הקוסמים וזכה בפרסים רבים על המופעים המקוריים שלו. החל משנת 2000, מופיע כריס כליצן רפואי בבתי החולים בישראל, ועוזר לחלים להתמודד עם המחלות ולשפר את אפקטיביות הטיפול.


הראל פאפו – היזם של Magic Up North ומנחה המופע
מזה 20 שנים מופיע הראל כקוסם ואמן חושים ומפתיע את הקהל ביצירתיות ומקוריות. זו השנה השנhיה בה מפיק הראל את כנס הקוסמים בצפון. החזון, להעלות את ישראל על מפת הקסמים העולמית, לאחר שקוסמים ישראלים המופיעים בעולם, כבר מזמן עשו זאת. "אני חולם שהיצירתיות והמקוריות של הקוסמים שלנו, והנופים של הגליל העליון, ימשכו קוסמים רבים לישראל. עשינו את זה בהיי-טק. למה לא בקסמים?", אומר הראל.


מופע הגאלה בכנס מתאים לכולם, מגיל 12 ומעלה. אם אתם קוסמים מקצועיים, חובבי קסמים, או רק אוהבים לראות מופעי קסמים ומנטליזם, אל תחמיצו.

הזמנת כרטיסים במחיר 95 ש"ח אצל דליה פאפו: 054-4423555

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן