24.5.2017

הענבלים של פינטו פולק מצלצלים למופע חדש – "עצקרח" "Ice Tree"


כמו רבים מחובבי המחול, גם אני מחכה בקוצר רוח ליצירה הבאה שתעלה להקת המחול המופלאה הזו.  וזה קורה החל מחודש יוני. יצירה חדשה בשם "עץקרח". השם כבר מוביל את הדמיון לעץ ערום, כהה, ברקע לובן ובוהק של שלג וקרח. אולי. היצירה כפי שמלמדים יוצריה היא מסע ארכיאולוגי לשכבות השונות בעבודתם המשותפת של פינטו – פולק. זוהי חזרה לנופים מוכרים ממרחק, מזמן אחר במציאות שונה.

החותמת האמנותית של הזוג היא תנועה בין חלום לממש. קרקס אנושי. אבסורד. עבודה זו מציצה על חברה מנותקת המחפשת סדר בתוך הכאוס, תרה אחרי מקום שהוא שומקום וכלמקום. האבסורד נדמה הגיוני, דמויות נעות בין הקומי, הטרגי והפנטסטי, רוצות לאחות חלומות שבורים לכדי עולם לעצמן.



להקת המחול של ענבל פינטו ואבשלום פולק פועלת משנת 1994 ומונה 11 רקדנים מהשורה הראשונה. סגנון היצירות תמיד מפתיע וחדשני. תמיד מאד ייחודי. תיאטרון אבסורד ריקודי, כשהיוצרים מעורבים בכוריאוגרפיה, במוסיקה, עיצוב התלבשות, התפאורה והתאורה. כל יצירה הינה בגדר חוויה ויזואלית מקיפה, מפתיעה ומרגשת. הלהקה מרבה להופיע בארץ ובעולם בהצלחה גדולה, הכרה והוקרה. לא להחמיץ.



כמה פרטים על הצוות:
כוריאוגרפיה, עיצוב פסקול, עיצוב תלבושות וחלל: ענבל פינטו, אבשלום פולק
עיצוב תאורה: יואן טיבולי
משתתפים: ג'רמי אלברז', אריאל גלברט, נוגה הרמלין, אופיר ינאי, מרתה לואיזה ינקובסקה, קורדליה לאנגה, מורן מולר, עמית מרסינו, צבי פישזון.
מנהלת חזרות: דינה זיו



לוח המופעים - כולם יתקיימו בסוזן דלל:
8.6.17 – בכורה – בשעה 21:00
9.6.17 – בשעות 14:00, 21:00

20.7.17 - בשעה 21:00
21.7.17 - בשעות 14:00, 21:00

טלפון קופת סוזן דלל – 03-5105656


שלכם, שיוי פרנס



לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - צרפו את "תרבות אנד דה סיטי" לחברים שלכם-
בפייסבוק - facebook.com/Tarbut.and.the.City
גוגל פלוס plus.google.com/Tarbut.and.the.City

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן