27.6.2015

עטוף - להקת המחול של ענבל פינטו ואבשלום פולק

ארבע רגלים מתנועעות בקדמת הבמה, אור עמום, רקדניות? בובות? נראה שכל אחת מהן היא ישות עצמאית. בלתי תלויה באחרות. סיפור שמתחיל ברגלים ... ונגמר בחיוך גדול של הקהל. כך מתחיל "עטוף" – המופע הראשון של ענבל פינטו ואבשלום פולק שעבר לאחרונה עיבוד מחודש.

הרקדנים נפלאים, עם יכולת ביטוי עצומה בגופם, בפניהם המתעצבות כמו בפנטומימה, וגם בקולם. היכולת שלהם להיות כל כך מוסיקליים וקיצביים וגם לנוע בקצב קולותיהם מספקת הנאה צרופה. התלבושות- תחפושות, גם הן כמו נלקחו מסרט מצוייר, או קרקס.  המופע מתרחש בתוך אגדה מלאת מסתורין, מצחיקה, עצובה ומרגשת: גמדים, ענקים, יצורים משונים, כולם כאילו יוצאים מתוך תמונת אנימציה. כמה דמיון, כמה יצירתיות, והחיוך שלא יורד מהפנים של הקהל. 

הופעת הבכורה של עטוף היתה בשנת 1997. פינטו ופולק זכו עליו בפרסים בתחרויות בינלאומיות וגם באהבת הקהל. 

ההזדמנות לחוות שוב את המופע "עטוף" היא בזכות החלטתם של פינטו ופולק לפתוח את היצירה שוב ולהכניס בה גם שינויים. "לקהל המחול בארץ הצטרף קהל צעיר והעלאה מחודשת של יצירות נותנת לקהל הזה הזדמנות להכיר עבודות ולשאר לגלות אותן מחדש", הם אומרים.


להקת המחול של פינטו ופולק
להקת המחול ענבל פינטו נמנית על להקות המחול המובילות בישראל. משנת 1994 מעלה הלהקה בראשותם של היוצרים ענבל פינטו ואבשלום פולק, יצירות מחול חדשניות, מקצועיות ומלאות דמיון המיועדות לכל פלחי האוכלוסיה. ייחודם של היוצרים בא לידי ביטוי בכל פרטי ההופעה כולל כוריאוגרפיה, מוסיקה, עיצוב תלבושות, עיצוב תפאורה ותאורה. 
בנוסף לתשבחות וההוקרות להן זוכה עבודת הלהקה בארץ - היא מוזמנת תדיר לייצג את ישראל בפסטיבלים חשובים ומרכזים תרבותיים מובילים ברחבי העולם.



ענבל פינטו  ואבשלום פולק
ענבל פינטו (מנהלת אומנותית) ילידת נהריה. רקדה בלהקת המחול "בת שבע". למדה עיצוב גרפי באקדמיה לאמנות בצלאל. ב- 1990 החלה את דרכה ככוריאוגרפית. בין יצירותיה: "דיו-כאן", "ורסוס", "מר וואו". במהלך השנים יצרה כוריאוגרפיה להצגות "הכסאות", "רומיאו ויוליה" ו"אכזר מכל המלך". 

אבשלום פולק (מנהל אומנותי) יליד חיפה. בוגר הסטודיו למשחק ניסן נתיב. שיחק בתיאטרון הבימה, תיאטרון חיפה, תיאטרון גשר והתיאטרון הקאמרי. שיחק בהצגות "יתומים", "הקמצן", "הנסיכה האמריקאית", "רומיאו ויוליה" ועוד. שיחק בסרט הקולנוע "ג'נטילה" ובסדרת הטלוויזיה "פלורנטין". עבד בהפקות קולנוע בארה"ב ובאנגליה. 
עטוף הוא מופע "ידידותי למשתמש". מקסים, משעשע ומפתיע. הוא מאד מתאים להרגיל גם את הילדים למופעי מחול. 

שלכם,
גוני בר-סלע


נשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג או ברשתות החברתיות.

לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - צרפו את "תרבות אנד דה סיטי" לחברים שלכם-

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן