31.5.2015

תערוכה קטנה ומטריפה

לאונארדו דה ויצ'י קם לתחיה ביפו ובא לביקור ברמת השרון. זוג היוצרים הצעירים עדי עזר ויותם שפרוני מתרגמים את טכניקת סופומוטו של לאונארדו לאומנות שימושית המציגה סיפורים באור וצל ומביאה לעולם חידושי תאורה נועזים. התערוכה בחסותו של גיורא אוריין ברחוב תמנע 25, רמת-השרון, מאשרת מחדש את יכולתו של גיורא לזהות מגמות חדשניות ומפתיעות בתחום עיצוב הפנים והאדריכלות הישראלית. דוגמית מפתיעה מן העיצובים מוצגת במקום ומדגימה את היצרתיות והיכולת להפוך חללים קטנים או גדולים למקום אישי ומיוחד שהוא רק שלך.


לדברי יותם: העבודה "למצוא את אליס" \ "Find Alice" הינה חלק מסדרה אשר שואבת השראה מסיפורי ילדים אשר ממשיכים ללוות אותנו כמבוגרים. היא קטנה, אך מיסתורית ועמוסה בפרטים והפתעות. אידיאלית כתאורת אוירה נעימה, קלה להתקנה ופועלת על תאורת לד בטוחה וחסכונית.




"ביער" - אור מבעד לעצים. בין הצללים מסתתרות חיות, צדות וניצודות. עבודה גדולה ודרמטית (קוטר 180 ס"מ) אשר מפיצה אור רב. מתאימה לחללים מסחריים, משרדים, מבואות, בתי מלון ואולמות אירועים. פועלת על תאורת לד בטוחה וחסכונית. אלו רק שתי דוגמאות מתוך התערוכה. העבודות מיוצרות גם ע"פ הזמנת לקוח, אדריכלים ומעצבי פנים בהתאמה אישית.

מועדי התערוכה:  31.05.2015 – 29.06.2015, בימים א'-ה', שעות 08:00-17:00.
D&A דומוס, גלריה לחשיפת מעצבים צעירים. תמנע 25, שכונת מורשה, רמה"ש. 03-5401065

לאתר האינטרנט: StudioKnob

מוזמנים לקפוץ ולהתרשם.
שלכם,
שחר עזר

נשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג או ברשתות החברתיות.

לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - צרפו את "תרבות אנד דה סיטי" לחברים שלכם-
בפייסבוק - facebook.com/Tarbut.and.the.City
גוגל פלוס plus.google.com/Tarbut.and.the.City

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן