6.3.2015

כנס הג'גלינג ה-22 – גן השלושה – 5-9 באפריל 2015

Wes Peden - USA
למידע עדכני על הכנס ה-23 (2016) 

זו הפעם ה-22 שכנס הג'גלינג הבינלאומי בישראל, מקים את אוהליו במתחם הסחנה (עין השלושה) שליד קיבוץ ניר דוד. אלפי מקצוענים וחובבי ג'גלינג יתאספו במאהל הקסום ל-5 ימים של יצירתיות וקרקס. הכנס כולל תחרויות, מופעים, סדנאות ואימוני ג'גלינג. הכנס מנוהל ע"י ועדה של מתנדבים ללא כוונת רווח. למרות היותו כנס בינלאומי ברמה גבוהה מאד, מחיר ההשתתפות עממי מאד, ומאפשר למשפחות שלמות לבלות יחד באווירת הקרקס הנודד. האווירה בכנס ידידותית מאד. כל מקצועני הג'גלינג שמחים להדריך ולסייע לחובבים ללמוד להטוטים חדשים ולשפר את תנועותיהם. אמני ג'גלינג מהעולם מביאים רעיונות חדשים ומקיימים סדנאות לימוד ואימון.

התנדבות עוברת בתורשה?
כמו תמיד, מאורגן הכנס ע"י קבוצת מתנדבים, מתוך אהבה לאמנות הג'גלינג והרצון לעזור לקהילה ולשמח אותה. בין המארגנים יש כבר דור שני. ילדים של דור היזמים שלוקחים על עצמם תפקידי ניהול מרכזיים בהפקת הפסטיבל.

במסגרת התרומה לקהילה, מזמינים מנהלי הכנס בכל שנה קבוצות של בעלי צרכים מיוחדים המגיעות בהסעה מאורגנת ומבלות יום שלם בכנס. השתתפות קבוצות אלה ממונת במלואה ע"י הכנס עצמו.

לתכנית המפורטת - הקליקו כאן

גלריה בינלאומית מובילה
גם הפעם, מהווה המופע הבינלאומי את גולת הכותרת של הכנס. למי שאינו מגיע לפסטיבלים ולתחרויות הבינלאומיות בארה"ב, קנדה ואירופה, אוספים המנהלים האמנותיים של הכנס אמנים מובילים מעולם הג'גלינג ואמנויות הקרקס. חלקם מייצגים את האמנות המסורתית, וחלקם, נציגי הקרקס העכשווי. בכל שנה, אנו זוכים לראות מופעים פורצי דרך. השנה, יארח המופע הבינלאומי את האמנים הבאים:

דניאל הולצמן – ג'גלר וקומיקאי יוא דופן. במשך כ-30 שנה הופיע ברחבי העולם במסגרת צמדRASPINI BROTHERS. הפעם הוא יופיע לבדו במופע מצחיק עד דמעות. הכינו את המטפחות. הלהטוטים יוצאי הדופן שלו זיכו אותו בשני פרסי גינס ובפרס האגודה הבינלאומית לג'לגלינג, על מפעל החיים היצירתי שלו.


פטריק אלמנרט –להטוטן שוודי שהחל את דרכו בשנת 1996, למד בתיכון קרקס ועשה תואר ראשון בקרקס באוניברסיטת המחול והקרקס (doch) בשטוקהולם, שוודיה. במופעיו, מפגין פטריק יצירתיות במגוון כלים, וכיום משתתף בפרויקטים ומופעים רבים ברחבי העולם.

ווס פידן –להטוטן אמריקאי, שנבחר 6 פעמים כלהטוטן האהוב ביותר בעולם! ווס התחיל ללהטט בהיותו בן 3, ומאז לא מפסיק להשתפר, להשתולל, ולהדביק אביזרי ג'אגלינג.

בוגדן אילוז – מחדש את תחום הדיאבולו במגוון מניפולציות, וסגנון ג'אגלינג ייחודי. בוגדן למד בביתי הספר לקרקס בליון ובלידו בטולוז.

גון פרננדז – גון הוא אמן טבעות, בעל סגנוון ותרגילים ייחודיים שפיתח בעצמו בלימודיו בבית הספר לקרקס לידו שבטולוז.

אמיל דאל - נולד בשוודיה והחל את דרכו כבר בגיל 7 כשלימד את עצמו איך ללהטט עם שלושה כדורים. כשמלאו לו 10 שנים אמו קנתה לו את הקלאבים הראשונים שלו. ככל שהשתתף ביותר כנסים, השתפר יותר ויותר והגיע לקהלים שונים, בגיל 21 התקבל לאוניברסיטת Doch. כיום, מופיע ברחבי העולם, וידוע כלהטוטן היחיד שהצליח לזרוק באוויר 9 קלאבים... וגם לתפוס אותם לקול תשואות הקהל.


סולווג' ואינט – אמנית קרקס צעירה שתופסת את הקהל עם כישוריה במופע דיאבלו. בעבודתה היא משתמשת בדיאבולו בסגנון בלתי שגרתי המשלב גם הליכה על חבל. בקיץ 2014 סיימה מחקרה הראשון ב-ACaPA (אקדמיה לקרקס ואמנות מופע) בהולנד.


אלכסנדרה סובולבה – אמנית חישוקים מהטובות בעולם! משלבת סיבובי הולה הופ על הגוף וג'אגלינג עם הטבעות הענקיות. למדה בבית הספר לקרקס בקייב.


מת'יו מק'קורקל – פוקי מביא לבמה קסם של אשליות, תנועה ופנטומימה. כל אלא מעניקים חיים לחפצים המופעים איתו בצייתנות מופלאה.


בקיצור, בין אם אתם אמני ג'גלינג רציניים, חובבי ג'גלינג... או סתם אוהבים את אמנויות קרקס, זה המקום עבורכם. הוא מאפשר בילוי משפחתי יוצא דופן בעלות מאד עממית. ובנוסף, הזדמנות לבלות בגן השלושה (הסחנה) במחיר מוזל מאד. מה עוד אפשר לבקש?

עד 8 במרץ 2015, ההרשמה במחיר מוזל. לאחר מכן, המחירים עולים. מספר המקומות מוגבל. כדאי למהר. 

שלכם,
יורם בר-סלע



נשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג או ברשתות החברתיות.

לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - צרפו את "תרבות אנד דה סיטי" לחברים שלכם-
בפייסבוק - facebook.com/Tarbut.and.the.City
גוגל פלוס plus.google.com/Tarbut.and.the.City

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן