24.12.2013

להקת פילובולס במופע Shadowland | בית האופרה ת"א

במסגרת מופעי מחול במשכן, חוזרת להקת פילובולוס לישראל, עם יצירתה ארץ הצללים - סיפור אהבה המשלב מחול אקרובטי, צלליות, קרקס וקונצרט. מסכים דיגיטליים ענקיים נעים בחלל הבמה, לצלילי מוסיקה המשלבת בלדות מרגשות עם קטעי רוק מחוספסים. 

היצירה נוצרה לאחר שנים רבות של התנסות ובדיקה של עולם תיאטרון הצלליות. התוצאה היא יצירה המביאה את עולמה של פילובולוס לגבהים חדשים של יצירה מופלאה ומלאת דמיון המשלבת את המחול האתלטי שפיתחה הלהקה, יחד עם מדיה חדשה.


הסיפור בקצרה: יורד הערב. בבית קטן ברחוב קטן, נערה מתבגרת רוצה לצאת לבלות אך הוריה, שעדיין רואים בה ילדה קטנה, אוסרים עליה לצאת. לא נותר לה אלא לברוח לעולם החלומות. היא מתעוררת לפתע מהבהוב על הקיר (זה למעשה צילה שלה). היא נסחפת למסע המרתק של גילוי עצמי, מסע מצחיק, משעשע, מפחיד, סקסי ומיוחד.


"פילובולס" היא להקה אמריקאית חשובה ביותר מזה שלושה עשורים, עם רפרטואר מכובד  ועשיר ובעלת השפעה בינלאומית רחבה. המאפיין העיקרי של הלהקה הוא שליטה גופנית מוחלטת של הרקדנים בעלי הכשרה בבלט קלאסי, מחול מודרני, אתלטיקה ואקרובטיקה, לוליינות ואמנויות לחימה. בנוסף מושם דגש על עיצוב אסתטי של צורות וצבעים באמצעות תלבושות, תאורה ופס קול. הלהקה מרבה לשתף פעולה עם גופים אמנותיים רבים מתחום המוסיקה והתיאטרון כמו עם ענבל פינטו ואבשלום פולק שעבדו עם הלהקה על היצירה Rushes  שהוזמנה על ידי פסטיבל המחול האמריקאי .



היצירה מאת:  סטיבן באנקס, רובי בארנט, רנה יארובסקי, מאט קנט, איתמר קובובי, מייקל טרייסי
מוסיקה:  דייויד פו
מעצב תאורה:  ניל פיטר ימפוליס
מעצב תפאורה:  ניל פאטל
מעצבת תלבושות:  ליז פרינס

פילובולוס - "מחול במשכן" בבית האופרה – המשכן לאמנויות הבמה בתל אביב 
רביעי  25.12.13 | 20:00 
חמישי 26.12.13 | 20:00
שישי 27.12.13 | 13:00
מוצ"ש 28.12.13 | 16:30  
מוצ"ש 28.12.13 | 21:00   

שלכם, שיוי פרנס


נשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג או ברשתות החברתיות.

לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - צרפו את "תרבות אנד דה סיטי" לחברים שלכם-

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן