27.11.2013

טריקים בצלחת – גן סיפור חדש בחולון

גם אתכם מטריד שהילדים לא אוכלים מספיק? עייפתם מכל המשחקים המייגעים שלהם עם האוכל שבצלחת? הביאו אותם לבילוי משפחתי בגן הסיפורים החדש שהוקם בחולון. הם יאכלו... וגם יהנו מחוויה תרבותית מקסימה.

הגן החדש טריקים בצלחת, שנפתח בימים אלה בשכונת ג'סי כהן בתוך גן התנאים, עוצב בהשראת ספרה של סימה להט ונכדתה עמית מירון. הגן כולל מקבץ גדול ומרשים של פסלים צבעוניים ועליזים, שבוצעו על ידי הפסלת מירי קולן, אשר פיסלה גם את גן סיפור "הדינוזאור של דודו", המצוי בחורשת 'היובל'. האיורים המקוריים בספר הינם של אורי ויסלר והפסלים בגן שומרים על נאמנות למקור. תכנון הגן בוצע על ידי האדריכלית כרמלה גבריאל. הפסלים המרשימים  כוללים רכבת שנוסעת לתוך פה פתוח לרווחה, דמויות אנשים ש'רודפים' אחרי ילד על מנת להאכילו באמצעות פיתויים שונים ועוד. גם השילוט בגן הינו ייחודי והוא עוצב על ידי הפסלת בצורת מאכלים שונים כמו קרואסון, פלפל וסוכריה.




הגן החדש נמצא בסמוך לגן 'הארנב ממושי' וגן 'מגדל של קוביות בניתי'. חברה מכובדת. אתם יכולים לבוא עם הילדים, לטפס על הפסלים ולהקריא להם את הסיפורים בצל הפסלים הססגוניים. ואם מתאים, אתם יכולים לחבר לסיור ה"ספרותי" גם בילוי בקפה גן סיפור המותאם לבילוי של הורים וילדים בסביבת גני הסיפורים.


 פרויקט "גן סיפור", אשר החל בחולון לפני למעלה מעשור, הוא אחד מהמיזמים התרבותיים שהביאו לביסוס מעמדה של חולון כ"עיר הילדים",  לצד מוזיאון הילדים, המדיטק, מוזיאון הקריקטורות והקומיקס, המרכז לתיאטרון בובות ועוד. בשנת 2009 זכה הפרוייקט  ב"פרס עזריאלי לתכנון אורבני". .

"גן סיפור" זה מצטרף ליתר גני הסיפור היפים הקיימים בעיר ובעיריית חולון מזמינים את הציבור להגיע לגן עם הספר והילדים ולחוות יחד חוויה משפחתית נעימה ומעשירה.

שלכם, יורם בר-סלע


נשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג או ברשתות החברתיות.

לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - צרפו את "תרבות אנד דה סיטי" לחברים שלכם-
בפייסבוק - facebook.com/Tarbut.and.the.City
גוגל פלוס plus.google.com/Tarbut.and.the.City

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן