29.10.2013

מתגלגלים בשמחה | מבימת ה-West End בלונדון למסך בסינמטק תל-אביב

בהמשך להפקות האופרה בקולנוע, הגיע תורם של מחזות הזמר הלונדוניות. מעתה, גם הן זוכות להפקות קולנועיות המביאות אלינו את התיאטרון הלונדוני במיטבו. ביום ג' 5 בנובמבר 2013 בשעה 20:00, תוקרן בסינמטק תל-אביב הפקת המחזמר מתגלגלים בשמחה | Merrily We Roll Along מתיאטרון הרולד פינטר בלונדון, בבימויו של Maria Friedman. 


מחזמר על המסך:
ההפקות הקולנועיות של הצגות התיאטרון מאפשרות לקהל מכל העולם לצפות בהצגות, כאילו הוא יושב באולם. הן מאפשרות לצופים בסרט לרחף מעל חלל האולם והבמה, להתקרב אל פני השחקנים ולראות את העוויות פניהם. הם מעורבים בפרטים הקטנים ביותר של ההפקה וצופים בה מהמקום הטוב ביותר, בכל רגע. הפקות אלה משתמשות במיטב טכנולוגיות הצילום, ההקרנה והסאונד, כדי להעביר את החוויה במיטבה. אל תתפלאו אם בסוף ההקרנה תמחאו כפיים בהתלהבות, למרות שהסרט צולם כבר לפני כמה חודשים. הקהל באולם הקולנוע מרגיש חלק מהקהל שבאולם התיאטרון והחוויה מסעירה ומרגשת.



מתגלגלים בשמחה | שאו ביזנס בתוך מחזמר... בקולנוע
את המחזמר כתבו סטפן זונדהיים וג'ורג' פירת' על פי מחזה משנת 1934. ההצגה מתחילה בשנת 1976, במסיבה הוליוודית מפוארת הנערכת בעקבות בכורת סרטו של המפיק פרנקלין שפרד, שהיה פעם גם מלחין מצליח של מחזות זמר. הוא מכור להצלחה... ובדרך לגירושין שניים מאשתו. מארי, ידידת עבר שלו, שהייתה פעם סופרת והיום היא מבקרת, נמצאת במקום ומעמתת את פרנקלין עם הריקנות של הצלחתו המסחרית, לעומת החלומות שהיו לו בעבר. מכאן חוזרת העלילה לאחור, למשבר ביחסים בין המלחין לחברו התמלילן צ’רלס קרינגס, המנסה להיות נאמן גם לידידות וגם לאידיאלים, ואז עוד אחורה בזמן, להצלחה המסחרית הראשונה של השניים, כשהם נכנעים לתכתיב המפיק והכוכבת, כשהם עוד מאמינים שיחזרו לעשות את “הדבר האמיתי” שלהם. שני פרסי TONY וביקורות מעולות.

160 דקות, אנגלית עם תרגום לעברית- כולל הפסקה של 15 ד'


ובקרוב:
השבוע הוכרז שבפברואר 2014 תצא לקולנוע הפקת הקולנוע של ההצגה Private Lives. ההצגה זוכה לתשבחות וההפקה הקולנועית קיבלה 5 כוכבים ממבקרי הקולנוע שצפו בה. 


שלכם, יורם בר-סלע

נשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג או ברשתות החברתיות.

לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - צרפו את "תרבות אנד דה סיטי" לחברים שלכם-

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן