20.6.2013

PASSING - כנס קייצי של ג'גלינג ללהטוטנים

אוהבים ג'גלינג? רוצים להתאמן יחד עם כל הפריקים של ג'גלינג בישראל? אם התשובות חיוביות, מיני-כנס הג'גלינג בקיבוץ גן שמואל הוא בדיוק בשבילכם. ואם חינכתם את הילדים על תרבות הג'גלינג, יש לכם פה הזדמנות נפלאה לבלות סופ"ש סוער עם הילדים, במחיר עממי מאד. חמישי-שישי-שבת 29-31 באוגוסט 2013. זהו כנס מקצועי ללהטוטנים בכל הרמות. בלי מופעים, בלי דוכני מכירה. רק סדנאות ואולם אימונים פתוח 24 שעות ביממה.

נושא הכנס הוא PASSING. עם כדורים, קלאבים, דיאבולו... וכל הבא ליד. זה תחום מרתק של ג'אגלינג, שאינו מפותח בארץ. סינכרוני, א-סנכרוני, צד לצד, פרונטלי, תבניות סימטריות בסגנון "Social Siteswap" או קלאסיות בסגנון "ספורטיבי", בקיצור, עולם ומלואו של להטוטנות ואתטיקה.

האורח הבינלאומי הפעם הוא דני סאנצ'ז ממדריד. דני הוא אחד הפאסרים הטובים בעולם, מורה בבית הספר לקרקס במדריד, במאי ופרפורמר בינלאומי. הוא יגיע להעביר סדנאות במגוון נושאים הקשורים לפאסינג. הנה סרטון הוידאו שלו "פאסינג עם חברים". להנאתכם:


עוד קצת פרטים: 
- הכנס יתחיל ביום חמישי ה 29.8 בשעה 16:00 ויגמר במוצ"ש (אין לינה עד יום ראשון). הלינה בבתי הילדים של הקיבוץ, מרחק הליכה של כמה דקות מהאולם. אוכל יהיה אפשר לרכוש בהנחה בחדר האוכל של הקיבוץ, או להכין לבד במטבח שבמגורים. פארק הסחנה אינו בתכנית הפעם, אבל בריכת השחיה של הקיבוץ בהחלט כן. ביום שישי בערב, תתקיים אולימפיאדת הפאסינג המקומית, בהשתתפות הקהל הרחב של באי הבריכה.

וכמנהג קהילת הג'גלינג הישראלית, גם המיני-כנס במחיר עממי: 50 ש"ח בלבד.

מספר המקומות מאד מוגבל. מי שרוצה להבטיח את מקומו, שישלח מייל לנמר ב Gnamer@Gmail.com. אנא ציינו במייל כמה אתם, שמות הנרשמים, לאיזה מהימים בדיוק אתם מתכוונים להגיע והאם אתם מעוניינים בלינה בקיבוץ בשני הלילות. נמר ישלח לכם מייל חזרה שיאשר את ההרשמה ויצרף עוד (מעט) פרטים שצריך לדעת.

נשמע כיף. הכנס מאורגן ע"י אורי, ערן, גיא ונמר, דור שני של אמני ג'גלינג ומפיקי כנסי הג'גלינג בישראל.

שלכם, יורם בר-סלע


נשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג או ברשתות החברתיות.

לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - צרפו את "תרבות אנד דה סיטי" לחברים שלכם-
בפייסבוק - facebook.com/Tarbut.and.the.City
גוגל פלוס plus.google.com/Tarbut.and.the.City

נשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג או ברשתות החברתיות.

לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - צרפו את "תרבות אנד דה סיטי" לחברים שלכם-
בפייסבוק - facebook.com/Tarbut.and.the.City
גוגל פלוס plus.google.com/Tarbut.and.the.City

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן