1.7.2012

פסטיבל רחובות לפסלים חיים - אירועי קיץ 2012 לבילוי עם הילדים

בואו השבוע לרחובות. ברחוב תמצאו את הנסיך הקטן, הדייג, הלהקה, המנצח, הדחליל, החתולות ... היזהרו לא להשען על הפסלים. הם עלולים להתחיל לזוז  פתאום. לרגל חגיגות 120 שנים לרחובות, יתקיים השבוע פסטיבל רחובות הבינלאומי לפסלים חיים. 


כ-150 אומנים מארגנטינה, ישראל, ספרד, בוליביה, צרפת, צ'כיה, הולנד, ישראל ומדינות נוספות יופיעו ב 100 מייצגים שונים. לראשונה בפסטיבל שנערך זו השנה השלישית, ייפתח מתחם ילדים ייחודי אשר יציג פסלים שעוצבו על ידי ילדים, העוסקים בתיאטרון ואמנות.  


הפסטיבל מתקיים ברחובות יעקב, מנוחה ונחלה
וברחובות הסמוכים להם
שני – רביעי, 2-4 ביולי 2012
בין השעות 18:00 ל- 23:00



להקל על ההתמצאות, יסומנו 4 אזורי הפסטיבל בכדורים צבעוניים מוארים:

המתחם הכתום - מתחם חו"ל  אשר ירכז את כל המייצגים הבינלאומיים המגיעים להתארח בפסטיבל מארגנטינה, ספרד, בוליביה, צרפת, צ'כיה הולנד ועוד. 
המתחם הוורוד – מתחם אורחים בו ירוכזו כל האמנים הישראליים המציגים בפסטיבל.
המתחם הצהוב – מתחם התחרות בו ירוכזו כל המיצגים המקוריים שהוכנו במיוחד לפסטיבל. מייצגים מקוריים אלו עומדים לתחרות פנימית שהזוכה בה יזכה במענק כספי מיוחד.
המתחם הלבן – מתחם עבודות ילדים בו ירוכזו פסלים שהוכנו על ידי ילדים במסגרת פרויקט ייחודי אותו מקדמת עיריית רחובות.

מפה צבעונית שתחולק לבאי הפסטיבל תסייע לכם להתמצא בין כל המיצגים, כדי שלא תחמיצו כלום.



"ההרשמה להשתתפות בפסטיבל החלה לפני כחצי שנה" אומר ג'קי בכר, מפיק הפסטיבל ומוסיף: "ההיענות של אמנים מרחבי הארץ להירשם לפסטיבל הייתה מדהימה. הגיעו להפקה מספר שיא של למעלה מ- 250 הצעות ייחודיות, מתוכן בחרנו את התוכנית האמנותית של הפסטיבל. התכנים שיוצגו בפסטיבל נבחרו בקפידה על ידי ועדה אמנותית המורכבת ממומחים בתחום. רבים מהפסלים שיוצגו בפסטיבל נוצרו במיוחד עבורו ויוצגו בבכורה ארצית".
טקס הפתיחה – יום שני ה- 2 ביולי בשעה 20:00 במעמד ראש העיר, לפתיחת הפסטיבל.
טקס נעילת הפסטיבל – יום רביעי 4.7.10 בשעה 23:00 טקס חלוקת פרסים למיצג הזוכה.


לצד הפסלים החיים, יהיו גם ירידי מזון ואמנות עם פריטים ייחודיים למכירה.
להורדת התכניה המלאה בפורמט PDF - הקליקו כאן

והכי חשוב, אל תשכחו לצייד את הילדים בקצת כסף קטן. כמקובל במיצגים של הפסלים החיים במרכזי הערים באירופה, הפסלים הסטטיים יתעוררו לחיים ויתחילו לנוע למשמע צלצול המטבעות הקטנים שיזרקו לכובעי האמנים. 



הקיץ מתחיל ברגל ימין, באווירה יצירתית ומקורית. ואם אתם אוהבים את אמנות הפסלים החיים, בודאי תמצאו עניין גם בפסטיבל ציורי המדרכות התלת-מימדיים ברמת השרון או בעפיפוניאדה ה-27 במוזיאון ישראל.



אז ניפגש שם בין ההמונים?
שלכם,
יורם בר-סלע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן