20.5.2012

יוז'י יממוטו - תערוכת יחיד חדשה במוזיאון העיצוב בחולון


ב-5 ליולי תפתח תערוכת יחיד חדשה במוזיאון העיצוב בחולון של מעצב האופנה הבינלאומי יוז'י יממוטו. ימאמוטו הוא מעצב מגוון ורב תחומי הפעיל כבר 40 שנה בתחום ונחשב לדמות צבעונית שמאתגרת את התחום ללא הרף. הסגנון המאפיין אותו נוטה לאיפוק צבעוני ולסילואטות רחבות ונשפכות. לדבריו, הוא שואב את השראתו העיקרית מאייקונים אלמותיים דוגמת שאנל ו- Schiaparelliu. הוא מרבה ליצור בשיתופי פעולה עם חברות מגוונות ובמסגרת זו יצר גם תיקים וארנקים (בשיתוף פעולה עם חברת Mandarina Duck) ותכשיטים (בשיתוף פעולה עם חברת Mikimoto). כמו כן, קיים שיתופי פעולה מפתיעים גם עם אמנים ויוצרים (אלטון ג'ון, פלסבו ואחרים).  




מוצגים מהקולקציה שיצר ימאמוטו בשיתוף מותג התיקים Mandarina Duck

המעצב האוונגרדי, שהצהיר באחד הראיונות האחרונים עמו, כי הוא "שונא אופנה" (והגדיר את מקצועו כ "Dress Maker"), יציג כשמונים דגמים הבוחנים דיאלוגים בין אנשים, מקומות, לבוש, ועיצוב. 



מעבר לדגמים עצמם, לא פחות מעניין יהיה לראות את התוצאה של שיתוף הפעולה בין יוז'י לרון ארד (מתכנן מבנה המוזיאון) שחברו יחד על מנת להדגיש ולחדד את הקשר שבין התכנון האדריכלי של המבנה המארח למוצגים בתערוכה.

את נעילת התערוכה ילוו אירועי שבוע האופנה חולון, HoF12, שיתקיים ב-15-18 באוקטובר, אז ישוב ימאמוטו לחולון לטובת מפגשים עם הקהל ועם מעצבים צעירים.

במקביל לתערוכה, תיפתח חנות קונספט מיוחדת של ימאמוטו במתחם בית בנמל של comme il faut בנמל תל אביב. בחנות יימכרו מגוון פריטים של ימאמוטו, זאת לצד סדרת הרצאות שתתקיים במהלך חודשי הקיץ ותתמקד בחיבור בין שני בתי האופנה. 

נשמע מבטיח ומרתק, נתראה שם.
דנה שני – אביטל

לינקים:
יוז'י יממוטו - לאתר הרשמי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן