24.12.2011

קפה גן סיפור–בית קפה למשפחות בגני הסיפורים בחולון


קפה, זה כל הסיפור – פינת חמד נוספת לבילוי עם ילדים
לפני כמה ימים, נפתח בחולון בית קפה "קפה גן סיפור" לבילוי עם הילדים. הוא נמצא ברח' מוטה גור 15, בצמוד למתחם גני הסיפורים המרכזי בחולון, הממוקם בלב שכונת קרית אילון. מתחם גני הסיפורים כולל פסלים סביבתיים בהשראת סיפורי ילדים. אפשר לבוא וליהנות מתפריט חלבי מודרני, עיצוב ברוח סיפורי הילדים ולפני או אחרי הסעודה הקלה, לפגוש את דודי שמחה, דירה להשכיר, המפוזר מכפר עזר, הכינה נחמה, איתמר מטפס על קירות וסיפורים נוספים. גן הסיפורים עוצב ע"י האדריכלית לטיסיה בלחוביץ ששמרה על הקשר בין בית הקפה לגן היפה והפסלים המקיפים אותו.

השקשוקה של איתמר

בית הקפה ידידותי לילדים. העיצוב בהשראת הסיפורים תוך שילוב צבעים חיים ושולחנות מתאימים לישיבה נוחה של ילדים ומשפחות. התפריט כולל מנות שכל הילדים אוהבים, ולחלק מהמנות ניתנו שמות בהשראת ה/סיפורים, למשל: "השקשוקה של איתמר". הילדים שמזמינים שוקו חם (אני כמובן נמנה עימם) מקבלים כוס ממותגת ברוח המקום וכולם מקבלים תחתית מאויירת שעל גביה משחקי הפעלה הקשורים לגני הסיפורים.


סיפור מהספרים

במקום פועלת ספריה יפה הכוללת כ-300 ספרים מיד שנייה, הנתרמים ע"י הקהילה למען אנשים עם בעיות נפשיות. הספרים חודשו ועברו כריכות ושיפוצים והם נמכרים ב- 20 ש"ח בלבד לספר. הילדים מוזמנים לקנות או לעיין בספר תוך כדי הישיבה בבית הקפה. ההורים יכולים לעיין או לרתק את הילדים בהקראת סיפורים מתוך המבחר הענק.


אפילו בחדרי השירותים חשבו על הילדים. הם עוצבו בהשראת הסיפור "סיר הסירים" של אלונה פרנקל, עם כיור נמוך המותאם במיוחד עבור הילדים, וטפטים מקסימים על הקירות.

"קפה גן סיפור" פתוח 7 ימים בשבוע מ-8:00 בבוקר ועד חצות.
בקרבתו חנייה גדולה חינם. רח' מוטה גור 15... ולידו, דירה להשכיר.
רוצים לברר משהו? הטלפון במקום: 03-5011596.


כתבות נוספות על גני הסיפורים:

סיפור מהלב – על ההלב וחשיבות תרומת איברים
זהירות, זיקית בגן – על גן הזיקית, בסמוך לתיאטרון חולון

שלכם,
יורם בר-סלע


אשמח לשמוע את דעתך על הנושא, ניתן להשאיר תגובה, ממש פה למטה בבלוג או ברשתות החברתיות.

לקבלת עדכון על כל פוסט חדש שעולה - עקבו אחרינו בפייסבוק






3 תגובות:

  1. מקום מעולה היה ממש כיף וטעים ...

    השבמחק
  2. בקרתי במקום מספר פעמים. בית הקפה ממוקם ממול לגני הסיפור ובאפשרותם של הילדים לצאת לשחק ללא חשש . בית הקפה נעים האוכל טעים ובמיוחד ארצה לציין את כלי האוכל היפים של בית הקפה העשויים מקרמיקה אדומה דבר המוסיף לעושרו של המקום .
    כייף גם סתם לשבת ולשתות כוס קפה בשעות השקטות של הבוקר.

    השבמחק
  3. על איזה רחוב זה?

    השבמחק

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן