7.8.2011

אהבה, יין, ג'אז ושמן זית - פסטיבל היין במוזיאון ישראל - 2012


ביום ב' 30 ביולי, נפתח במוזיאון ישראל פסטיבל היין התשיעי, בצילו של הפסל "אהבה" של האמן האמריקאי רוברט אינדיאנה. גן הפסלים היפני בעיצובו של איסאמו נוגוצ'י, מארח חגיגת יין ישראלית, בה יכולים אלפי זוגות אוהבים, חובבי יין, אוהבי פסטיבלים וחובבי אוכל איכותי, לחגוג יחד בין יצירות האמנות שבגן הפסלים, שיוארו באור רומנטי לכבוד האירוע.

פסטיבל היין - 30 ביולי עד 2 באוגוסט 2012
בין השעות 19:00-23:00

תמורת דמי כניסה בסך 80 ₪, מקבלים באי הפסטיבל את כרטיס המשתתף המקורי – גביע יין. את הגביע ניתן למלא ללא הגבלה ולטעום מתוצרתם של כמה עשרות יקבים ישראליים. ביניהם יצרני יין גדולים וידועי שם ויקבי בוטיק מובילים. ולצד היינות, מוזיקת ג'אז המנעימה את השהיה בגן הפסלים וטעימות של גבינות, שמן זית, שוקולד בעבודת יד ועוד.



הפסטיבל, יוזמתם של אבי בן (מרשת חנויות היין אבי בן) ושמוליק כהן (מבית המשקאות של שחר) גדל משנה לשנה, במקביל לצמיחה במספר היקבים וחובבי היין בישראל. 


בין היקבים המשתתפים (יקבים גדולים ויקבי בוטיק): תבור, הר ברכה, טפרברג, טוליפ, עגור, יקב יפו, בנימינה, חברון, רקנאטי, יקבי כרמל, יתיר, יקבי דלתון, צובה, גרנאדה, יקב ציון, ליקרים לביא, יקב תישבי, יקבי רמת הגולן, קדש ברנע, פלטר, ברבדו, טורא, יקב אליגוטה, מוני, יקב האור הגנוז, יקב גבעות, יקב הר אודם, קטלב, בזלת הגולן, שילה, דומין ונטורה, יקב צ'ילאג, קיטרון, יקב דוד, יקב מישר ויקב עמק האלה. לצד דוכני היקבים ניתן יהיה לראות דוכנים של:
וודקה סובייצקי, רוי שוקולד, שוקולד עין כרם, זמן זית, אוליה, שמן זית גשור ונביעות.
במקום יהיה גם דוכן לקניית מוצרי החברות המציגות.

ביום שלישי 31 ביולי, יהיה כל המוזיאון פתוח לקהל החוגגים. בנוסף ל"צדודית" של פיקאסו, "חוליות" של הנרי מור, "התפוח האכול" של קלאס אולדנבורג, "החלל הרואה" של ג'יימס טורל ועוד, יוכלו באי הפסטיבל גם לבקר בגלריות כשלגימות היין משקשקות בבטן ובתודעה. 

בואו לטעום וליהנות, אבל בבקשה, אל תשכחו:

מי שנוהג – לא שותה

שלכם,
יורם בר-סלע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן