18.6.2011

מחולוהט 2011 – מופע מחול ישראלי בסוזן דלל

70 מופעים , 20 מופעי בכורה. 1 ביולי-27 באוגוסט


לצד אירועי המחול הבינלאומיים של "מחול עולם" תחת כיפת השמיים באמפי וואהל תתקיים בחדשי חופשת הקיץ, חגיגת המחול השנתית של "מחולוהט" במרכז סוזן דלל. בפסטיבל יוצגו 60 עבודות של יוצרים ולהקות ישראליים ומתוכן 20 מופעי בכורה. שוב ניתנת במה מכובדת למחול הישראלי על גווניו השונים: מחול ניאו קלאסי, מחול מזרחי, אפריקאי, הודי, פלמנקו, מחול עכשווי בשילוב אמנויות במה אחרות ומחול ניסיוני.

מופעי הבכורה:

רסיסים של שרון לביא (בשנים האחרונות יוצר בברצלונה וזוכה להערכה רבה באירופה). המופע מארח את הראל סקעת לצד אמנים אורחים מחו"ל. המופע הוא דיאלוג בין השפה האמנותית הייחודית של לביא, לבין סגנונות המחול השונים.

ZOOM של צבי גוטהיינר - מופע מולטימדיה מזן חדש. מחול, טלפונים סלולריים והקרנת וידיאו ממשק האינטרנט בזמן אמת. במהלך ההופעה הקהל מוזמן לשלוח למעצב הויזואלי של המופע תמונות וטקסט שיעוצבו בו זמנית על הבמה. הרקדנים יגיבו באופן ספונטאני על העיצוב הויזואלי שנוצר בזמן אמת.

NULL של להקת ורטיגו יצירה חדשה של נעה ורטהיים המתבוננת באקראיות המניעה את עולמנו.

בבל של קולבן דאנס יצירתו החדשה של אמיר קולבן הנוגעת בסיפור מגדל בבל - מגדל שנבנה בידי אנשים שחלמו לגעת בשמים ולהגיע למקום שבו שוכנים רק אלוהים ומלאכיו.

קמע - אורות הבמה 2011

בת הים הקטנה של קמע בכורה מחודשת ליצירה של אור אבוהב. מופע מלא הומור ודמיון, על פי סיפור בת הים הקטנה מאת הנס כריסטיאן אנדרסן.

ניצוצות של להקת המחול הקיבוצית ערב מיוחד המוקדש ליצירותיהם של רקדני הלהקה בניהולו האמנותי של רמי באר.

טורקיז וארגמן 2011 של אלינא פיצ'רסקי הפנינג" של מחול מזרחי על שלל גווניו וניחוחותיו.

ספינת השוטים של ניב שיינפלד ואורן לאור המופע שהועלה לראשונה בפסטיבל ישראל .

להיות מישהו אחר- החממה של המרכז לתיאטרון עכו ערב המורכב מקטעי סולו שנוצרו בהשראת הכותרת "להיות מישהו אחר".


קליפסו עם נעה שדור

אידיליה עם איציק כהן והלהקה תיאטרון מחול המשקף נקודות מבט שונות על מציאות חברתית מדומה ושאוב מתוך המחזה האחרון של חנוך לוין "הרטיטי את ליבי".

להקת פורטל בניהולה של היוצרת אורלי פורטל והתזמורת האנדלוסית החדשה אשקלון מפגש המשלב מוסיקה, מחול ואהבה, עם הסולן אורח מארק אליהו. אינטרפרטציה ליצירות: ליילת חוב (אום כולתום) ו- גנוואיה עם עיבודים חדשים למוסיקה בהשראת שבטים ממרוקו ומוסיקה מצרית.

אבניקו אינטימו של נטע שיזף המשתמשת במניפה כאלמנט ויזואלי וכלי מוזיקאלי.

אבניקו אינטימו - נטע שיזף

הדרך של להקת הבלט האפריקאי בנגורה מופע מחול אנרגטי בתלבושות מרהיבות עין.

לה - להקת תמי של נמרוד פריד מארחת את המוסיקאי ישראל ברייט מופע שהועלה בבכורה בפסטיבל ישראל ומשלב מחול ומוסיקה מקורית וחיה על הבמה.

MARIA KONG'S NIGHT של להקת המחול מריה קונג ערב מיצירות רקדני הלהקה.

מריה קונג- קונג ניייט צלם- אורי בן שבת

Miss Brazil - מריה קונג

ANIMAL LOST של יוסי ברג ועודד גרף לאחר סיבוב הופעות בעולם. המופע עוסק ברב תרבויות, בנזילות הגדרת הזהות וביכולת של כל אדם להגדיר עצמו מחדש.

'Animal Lost' by Yossi Berg and Oded Graf, photo Christoffer Askman

מי אלבוראדה של להקת הפלמנקו רמנגאר דרכו של רקדן המובלת על ידי מערבולת חושים תמידית שנעה בין כאוס, שכרון, חיפוש, הארה והגשמה.מופע פלמנקו עם רקדנים, זמרים, גיטריסטים, כלי הקשה וכלי נשיפה.

תשוקה ספרדית של אורנילי אזולאי המציגה ארבע עבודות סולו בשפת האם התנועתית שלה – הפלמנקו והמחול הספרדי הקלאסי, משולבים בתרגומים שלה ליצירות מאת לורקה וכן שירים מפרי עטה.

שתי בכורות עולמיות של עידו תדמור, רייצ'ל ארדוס ואיציק גלילי עם רקדנים אורחים

קלרה של להקת בלט ירושלים בהנהלת נדיה טימופייבה מופע בשתי מערכות ובו בלט לתשעה רקדנים על פי החמישייה לפסנתר וכלי קשת של רוברט שומאן ו"פיתוי, פירוד, פיוס". יחסים שבינו לבינה בעיניהם של כוריאוגרפים בינלאומיים.


מיטב המחול הישראלי

בנוסף למופעי הבכורה, יוכל הקהל לצפות ברוב מופעי המחול שהועלו במהלך השנתיים האחרונות על ידי היוצרים ולהקות המחול הישראלים:

בין קודש לחול-להקת המחול הקיבוצית

להקת המחול בת שבע - שדה 21, ביל, כמויות ◄ אליס דור ורייצ'ל ארדוס - מיקרו – מאקרו ◄ תיאטרון מחול רנה שינפלד - הסילפידה- רוקדים שופן ◄ להקת המחול הקיבוצית - בין קודש לחול ◄ מאיה לוי וחנן אננדו מרס - חינוך גופני ◄ להקת המחול DDC ◄ סאלי אן פרידלנדר - אוסף פרטי ◄ להקת המחול פרסקו ◄ יורם כרמי - מאיץ חלקיקים ◄ נדין ◄ להקת מחול "אנימטו" - קולנוע אמריקאי ◄ קבוצת המחול נעה דר - ארניקה, משחקי ילדים, החלום הוא צייר גדול

Bill - להקת המחול בת שבע

◄ תיאטרון מחול ירושלים - גירוי, כאן ועכשיו ◄ טניה וינוקור ותיאטרון פלמנקו פיוז'ןCuadros - ◄ להקת המחול "מריה קונג" - מיס ברזיל ◄ סיגל זיו - פאם פאטל ◄ איריז ארז – Homesick ◄ יסמין גודר - אוהבים אש, סוף סופה בוא ◄ להקת הפלמנקו הישראלית COMPAS - שלגיה ושבעת הגמדים ◄ ממי שימאזאקי – שיטפון ◄ דפי אלטבב - ציפיות גבוהות ◄ יעל טל ומאילה - הודו בשני צבעים 2011 ◄ להקת מחול רונית זיו - עם כתוביות ◄ שלומי פריג' – ראשומון ◄ עידן כהן - אגם הברבורים ◄ רייצ'ל ארדוס - דואטים מכאן ומשם ◄ ענת שמגר – Closer Too ◄ אריאל כהן, גילי נבות, נעה צוק - ערב יצירות ◄ דנה רוטנברג ועידו בטש – BLEND ◄ דנה כץ – קצרים.

ממי שימאזאקי - שיטפון

השנה, כמחווה לג'נט אורדמן, מייסדת להקת בת דור, תתקיים הקרנה מיוחדת לסרט התיעודי "ג'נט" המביא לראשונה ובאופן בלעדי את סיפור חייה של הפרימה בלרינה ותרומתה למחול הישראלי. בסיום ההקרנה יתקיים רב שיח עם משתתפי הסרט ויוצריו.

פרטים מלאים לגבי מופעים, ימים ושעות –באתר סוזן דלל


טעימה מהפסטיבל שנה שעברה - אנסמבל סיגמא - במהירות האור מאת מיכאל מילר מחולוהט 2010



שלכם,יורם בר-סלע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן