9.3.2011

שבוע גורמה - פסטיבל מסעדות ה-15 של ישראל


מזג אוויר גשום וקר. לאף אחד לא בא לצאת מהבית. אנחנו בכל זאת יצאנו כדי לפתוח את שבוע גורמה 2011 של מעריב במסעדת "הטרקלין" בתל-אביב. מנות הבשר שלה נפלאות, אבל במחיר של 79 ₪ לארוחה, הן טעימות עוד יותר. פנים מחייכות של המלצריות ושירות טוב ונעים.

זו הפעם ה-15 שהפסטיבל מהווה חגיגה של תרבות קולינארית. במבחר מסעדות ברחבי הארץ. במסגרת שבוע גורמה הנערך בשיתוף אתר REST בין התאריכים 6-15 במרץ 2011, מציעות 100 מסעדות מהמובילות בארץ תפריט מיוחד של מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח, במחיר אחיד של 79 ₪. זו הזדמנות נפלאה לטעום ולחוות מן המגוון העצום של מסעדות איכותיות, ובמחיר סביר.

לרשימת המסעדות המשתתפות בפסטיבל, החל מ"אדלה", "מרינדו" ו"דג דגן" בצפון ועד "סמילנסקי טפאס בר" ו"אקוואריה" בדרום, היכנסו לאתר הפסטיבל: לרשימת המסעדות בשבוע גורמה 2011 - גם אפשרויות גישה לנכים מפורטות באתר.

תערוכת מבשלים 2011
לידיעתכם, בין התאריכים 4-7 באפריל 2011, תתקיים בגני התערוכה בתל-אביב תערוכת מבשלים 2011. חוויה לכל חובבי הבישול (וגם למקצוענים). חוויה גסטרונומית יצירתית וחושנית הכוללת: סדנאות בישול ואפיה, כלי מטבח, ריהוט ופרזול, חומרי מזון ושמן זית, מגזינים, הפקות תוכן רלוונטיות וכמובן... טעימות מטוב הארץ ומשמניה. הזדמנות יוצאת דופן להעשרת היצירתיות במטבח.

לכתבה "לילות שאן... ורוטנברג על הדרך", על ארוחה במסעדת "רוטנברג" וביקור במיצג האורקולי בבית שאן - הקליקו כאן

שלכם,
יורם בר-סלע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן