4.1.2011

עיצוב ישראלי לתעשייה איטלקית

תחרות עיצוב לתעשיה האיטלקית, בין מעצבי D-Vision
בתאריך 15 בדצמבר 2010, נערך במרכז הישראלי לעיצוב בחולון מפגש מרתק בין הטייקונים של תעשיית העיצוב באיטליה, לבין מעצבים ישראליים. המפגש עסק במגמות העתידיות של העיצוב התעשייתי.

לקראת הכנס, נתבקשו מעצבי D-Vision, חטיבת העיצוב והפיתוח של חברת כתר פלסטיק לעצב מוצרים המתאימים לחברות שהשתתפו בכנס. מבין המבחר המרשים של המוצרים, בחרו נציגי התעשיה האיטלקית את המוצרים שאותם ירצו להוסיף לקו המוצרים שלהם.

חברת Alessi בחרה מארז לסנדביץ', פרי וספל קפה בשם CUPsula. מר Matteo Alessi הסביר שהחברה אהבה את הרעיון של כלי אוכל מעוצב ושימושי שהשימוש בו אינו בבית אלא בחוץ (בסביבת עבודה או טיול).





חברת FLOS בחרה את Still Light, פיתרון תאורה מקורי המשתמש בעגבניות כמקור המתח לתאורה. מקווה שמחירי הפיצה והקטשופ לא יזנקו עקב צריכה גוברת של עגבניות בשוק האנרגיה.




חברת Pinifarina בחרה כירת שדה בעיצוב חדשני. זו היתה בחירה מפתיעה מצד חברה המתמחה בעיצוב כלי רכב, כשבין המוצרים שהוצגו היתה סירת קיאק בעיצוב מודרני משגע. מר Paolo Pinifarina הסביר את הבחירה בכך שהחברה אהבה את האופי הישראלי שהוביל לתכנון כירת השדה ושהחברה היתה רוצה להפיץ משהו מהתרבות הזו של הבילוי בשטח לאיטליה.



נקווה שהחברות אכן יביאו את המוצרים לגמר פיתוח ויכניסו אותם לשוק. זה יהיה כבוד גדול לעיצוב הישראלי בכלל וליחידת D-Vision ומעצביה בפרט.
D-Vision - נוסדה ביוזמתו של מר סמי סגול מכתר פלסטיק. היחידה בוחרת את הבוגרים המצטיינים מכל המחלקות לעיצוב תעשייתי בארץ ומאפשרת להם לעבוד בסביבה תומכת ומעשירה. במקביל לעבודתם, משלימים המעצבים את התואר השני ונהנים מהזדמנויות לתכנן ולפתח מוצרים המשתלבים בתעשיה בארץ ובעולם. בראש יחידת D-Vision, עומד עזרי טרזי, לשעבר, מנהל המחלקה לעיצוב תעשייתי בבצלאל, והיום, מנהל המסלול לתואר שני בבצלאל. את התכנית מנהלת בפועל ציפי קונדה.

לפרטים על כותב המאמר - הקליקו כאן

3 תגובות:

  1. פוסט מעולה, תודה!

    מוזמן לבקר - www.galvanic-spa-isr.com

    השבמחק
  2. הבעיה היחידה היא שאם היתה לי ערכת קפה יפיפיה כזו, הייתי שם אותה על מדף בסלון, וממשיך להשתמש באמגזית החבוטה שלי... יש תסמונת מוכרת של עיצוב-יתר, או שזו רק תחושה שלי?

    השבמחק
  3. רק שלך אח שלי

    השבמחק

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן