18.11.2010

קסם השיווק – חוויה ודרך חדשה ללמוד שיווק


למען הגילוי הנאות, אני חייב לציין שהפעם אני מעורב אישית ביצירת ערכת קסם השיווק, ואם תחשדו שאיני אובייקטיבי, לא אוכל להאשים אתכם.

ערכת קסם השיווק נוצרה ע"י ידידי הוותיק אלירון טובי – איש שיווק מהמובילים בארץ וקוסם מקצועי. (את היכרותנו התחלנו באגודת הקוסמים הישראלית, לפני כ-30 שנה. המשכנו יחד ב"קסמים בקידום מכירות"-עסק שהתמחה בשילוב מופעי קסמים להעברת מסרים בתערוכות מקצועיות ואירועים מסחריים. בהמשך, הקמנו את חברת "מג'יק מרקטינג" שעסקה בבניית מותגים לחברות וארגונים, ביניהם: 3M, נטפים, חוליות ועוד).


כקוסם ותיק ויצירתי, אלירון החליט להמציא טכניקה חדשה ללימוד השיווק המודרני. ערכה שתעביר את המסרים של עולם השיווק בדרך תמציתית וחווייתית. התוצאה: ערכת קסם השיווק – חפיסת קלפי ענק שהופכת את חוויית הלימוד לקלה, אינטנסיבית ומהנה. אלירון יצק כמות מכובדת של תכנים ותובנות שאסף במהלך קריירה של כ-20 שנה. ניסיון וידע שאסף כאיש פרסום, יועץ שיווקי ובונה מותגים, נוצקו לערכת קלפים מרשימה ואסתטית תוך שילוב אמירות חשובות של גדולי הקוסמים בעולם כגון: חואן טמריז, פן וטלר, ג'ף מקברייד ואחרים. הכל מוגש בעיצוב גראפי מרשים. התכנים מתומצתים היטב ובסדר לוגי המוביל את הקורא/המשחק בקלות ובהנאה להבנת עקרונות השיווק המודרני המכוון להבנת הלקוח ומתן מענה מתאים לצרכיו ורצונותיו. מהשראה וכיוון ללימוד ועשייה.


דרכי המשחק והלימוד אינסופיות:
יש הקוראים את התכנים קלף אחרי קלף, לפי הסדר.
יש כאלה ששולפים מידי פעם קלף אחד, נמשכים למסר התמציתי בצידו האחד וקוראים את המידע המפורט בצידו השני.
יש אנשי עסקים שבוחרים קלפי מפתח ומשתמשים בהם במצגות עסקיות שלהם
יש המשתמשים בקלפים כמעוררי השראה בתהליכי brain storming ועידוד חשיבה יצירתית.
ואם יש לכם רעיונות נוספים מה אפשר לעשות עם קלפי קסם השיווק, אלירון ישמח לשמוע ולהעלות אותם לאתר קסם השיווק, כדי שגם אחרים יוכלו להנות מהם. הוא מקיים דיאלוג יומיומי עם הגולשים באתר ומעדכן אותו לעיתים תכופות.


בדרך כלל, כשיש חפיסת קלפים בסביבה, הקוסמים נותנים לכם לבחור קלף ומגלים מה בחרתם. מאז קסם השיווק, הם יושבים ולומדים את הערכה הידידותית למשתמש, בעקבות הרצאה מהנה שאלירון נתן באגודת הקוסמים. גם הקוסמים וגם משווקים ומנהלים יודעים: כשאלירון מדבר, כדאי להקשיב.
אז אם אתם רוצים להבין מהו שיווק מודרני ואיך עושים אותו, לדעת מה הלקוח שלכם באמת צריך וליצור עבורו מוצר או שירות מנצח וליצור לעצמכם מותג שיקנה לכם יתרון על המתחרים, קסם השיווק הוא המתנה הטובה ביותר שתוכלו לקנות לעצמכם.

שלכם,
יורם בר-סלע

תגובה 1:

  1. יצא לאור תרגום חדש לסונטות של שייקספיר
    http://www.sonetot.co.il
    שמקבל ביקורות טובות מאד:
    ביקורת באתר סיימניה:
    https://simania.co.il/showReview.php?reviewId=103515

    ראיון:
    https://youtu.be/h7TGNm--fk0

    השבמחק

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן