20.9.2010

תערוכת חוצות של פיסול סביבתי בחומרים ממוחזרים

Know Hope - במסגרת תערוכת "יופי של מיחזור"


גלריית הייטאצ' יזמה ואצרה תערוכת חוצות של פיסול סביבתי המשלב חומרים ממוחזרים שאינם מתכלים. הייטאצ' פנתה לאמנים בהצעה לעצב פסל העומד בהגדרות המיזם. מתוך ההצעות נבחרו שבע יצירות שיוצגו במהלך חול המועד סוכות במיתחם שבין נמל תל-אביב לבין חוף מציצים, בצמוד לתערוכת "יופי של מיחזור" שיזמו עירית תל-אביב ותאגיד אל"ה. בתערוכה זו, יוצגו העבודות הזוכות בתחרות לעיצוב מיכלי הרשת לאיסוף בקבוקי פלסטיק למיחזור.


האמנים המשתתפים בתערוכה, איש איש לפי דרכו, מדגישים את ההרמוניה בין אדם, תרבות וטבע ועושים שימוש חדש בחומרים ממוחזרים. היצירות חושפות את הצורך לשמור על משאבי כדור הארץ, כדי לשמור על עתידנו ועתיד הדורות הבאים.


בדרך כלל, עוסקות העבודות המשלבות חומרים ממוחזרים במחאה וביקורת על החברה הצרכנית שבמשך המאה האחרונה גרמו לנזקים סביבתיים חמורים וניצול לא הוגן של משאבי כדור הארץ שהלכו ופחתו. תערוכה זו מנסה לשלב גם ערכים אמנותיים ואסתטיים תוך ניצול החומרים הממוחזרים בפיסול סביבתי.

האמנים שיציגו את עבודותיהם בתערוכה: בריג'יט קארטיה, ורה ולרשטיין, תמיר שפר, דן רפפורט, ברנרדו שקולניק, אורי דה בר ועוד.

הייטאצ' – גלריה לאמנות ישראלית עכשווית, מספקת ייעוץ בהתאמת יצירות אמנות לבתים פרטיים, משרדים, עיריות ובתי-עסק, וכן ייעוץ בהעמדת פיסול סביבתי במקומות ציבוריים.

אז אם אתם רוצים לראות את מיכלי המיחזור שימלאו את רחובות ישראל בשנים הקרובות ואילו ערכים בחרו המעצבים ושופטי התחרות להעביר באמצעות העיצוב, ואם אתם רוצים לראות ז'אנר חדש של פיסול סביבתי ממוחזר, בואו בימי חול המועד סוכות (02.10-26.09) לנמל תל אביב החדש והמשיכו עד לחוף מציצים. הכניסה חופשית

מידע נוסף לקריאה-
פיסול - הכול על עולם הפיסול: פיסול בבטון, פיסול ועיצוב, פיסול תאורה, פיסול ותכשיטנות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן