25.7.2010

אלבום מעוצב – המתנה המושלמת

החיים מלאים ברגעים מרגשים – שחולפים למרבה הצער מהר מדי. למרבה המזל, לא מעט מהרגעים האלה אנחנו מנציחים בתמונות. כיום כמעט לכל אחד יש מצלמה איכותית כך שחגיגות ואירועים כמו ברית מילה, בר מצווה ובת מצווה, חתונות, מסיבות ימי הולדת, טיולים מיוחדים ומפגשים משפחתיים – מונצחים כולם בתמונות רבות.
במקרים רבים, התמונות שצולמו באירועים הללו נערמות בחלוף השנים במגירות, או בכונן של המחשב, ללא סדר וארגון – ופשוט נשכחות שם בהדרגה. ללא גישה נוחה לתמונות שצולמו באירועים – הן עשויות ללכת לאיבוד או סתם להישכח.
אחת הדרכים הטובות ביותר להימנע ממצב זה – היא לייצר אלבום תמונות מעוצב ומיוחד – שיעזור לכם להיזכר ברגעים היפים של חייכם, בכל רגע שתחפצו בכך. אלבום מעוצב עם תמונות משלכם הוא עניין פשוט וקל מאוד להפקה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור את התמונות שאתם רוצים להשתמש בהן – לבחור את העיצוב, ולהזמין את האלבום.
ניתן לבחור תמונות מתוך אירוע מסוים – למשל חתונה ולייצר אלבום מתנה לחתונה – או לחילופין תמונות שקשורות לאנשים ספציפיים, ללא קשר לאירוע מסוים. את התמונות האלה תוכל חברה מקצועית להפוך בעבורכם לאלבום מרשים – שיעניק לתמונות שצולמו את הכבוד המגיע להן
אלבום תמונות שכזה יכול לשמש לא רק אתכם באופן אישי – אלא לשמש גם כאלבום מתנה. אם אתם מחפשים מתנה מקורית לקרובי משפחה או חברים – אלבום מעוצב יכול לשמש אתכם כמתנה נהדרת.
אלבום שכזה לא חייב להכיל רק תמונות שלכם – ניתן להכין אלבום מתנה גם מתמונות טבע ונוף, תמונות קלאסיות ברפרודוקציה ועוד – כל עוד אתם משתמשים בתמונות שמותר לעשות בהן שימוש בכפוף לזכויות היוצרים. כך תוכלו להעניק למשל לחברים או בני משפחה אלבום מתנה של תמונות מז'אנרים שאהובים עליהם.
בתהליך הייצור של אלבום מעוצב ישנן מספר רב של אפשרויות – אתם יכולים לבחור בין השאר את הגודל של האלבום, הצורה, מספר העמודים, מיקומי התמונות וכו' – בעצמכם, או לחילופין להסתמך על דוגמאות קיימות. לצד התמונות תוכלו להוסיף טקסטים שיתארו את המתרחש בהן. תוך ימים אחדים לאחר שתסיימו את הבחירה בתמונות ובסגנון העיצוב - תקבלו אלבום למופת, שיישאר אתכם שנים ארוכות.

שלכם, תמי פורת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוזמנים להשאיר את תגובתכם, כאן